تصادف شدید دو خودروی سواری در بلوار چمران و قدوسی غربی بامداد امروز، یک فوتی و دو مصدوم به دنبال داشت.

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اعلام کرد: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی حادثه رانندگی بامداد امروز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۵ را به بلوار قدوسی غربی اعزام کرد.

در این حادثه یک خودروی تیگو پس از برخورد شدید با درخت واژگون و سرنشین آن یک خانم جوان در خودرو گرفتار شده بود که تیم امداد و نجات به سرعت ایمن سازی محل را انجام و فرد مصدوم را جهت اعزام به بیمارستان از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

در سانحه رانندگی دیگری که ساعت ۵:۵۶ در بلوار چمران رخ داد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۶ حین حرکت به شدت با ستون برق درون بلوار برخورد و کاملا واژگون شد.

براثر این حادثه بدنه خودرو سواری کاملا متلاشی شده و دو سرنشین این وسیله نقلیه داخل اتاقک در هم پیچیده محبوس شده بودند.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، علائم هشدار دهنده را در مسیر قرار دادند و پس از قطع جریان برق خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص نجات، عملیات امدادرسانی به محبوسین را آغاز کردند.

آتش نشانان با تلاش فراون و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش دادند سپس راننده و سرنشین محبوس شده (دو نفر مرد جوان) را از داخل اتاقک متلاشی شده خودرو سواری پژو خارج کرده و آن‌ها را برای انجام معاینات پزشکی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

متاسفانه با اعلام تیم اورژانس راننده ۱۹ ساله خودرو فوت و دیگر سرنشین به مراکز درمانی منتقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار