منابع عبری از دیدار محرمانه مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی با مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین درباره اوضاع کرانه باختری خبر دادند.

منابع خبری در فلسطین اشغالی از نشست محرمانه مقامات صهیونیست با مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین با هدف بررسی اوضاع کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه رای الیوم به نقل از شبکه تلویزیونی کان از دیدار محرمانه مقامات عالی رتبه امنیتی اسرائیل با مقامات عالی تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.

این منبع افزود، دو تن از مقامات امنیتی اسرائیل روز پنجشنبه گذشته با حسین الشیخ، دبیر کل کمیته مرکزی سازمان آزادیبخش فلسطین و ماجد فرج، رئیس نهاد اطلاعاتی تشکیلات خودگردان دیدار کردند. هدف از این دیدار از سرگیری فعالیت نهاد امنیتی تشکیلات خودگردان با هدف پیشگیری از تنش‌های احتمالی در آستانه اعیاد یهودی بود.

القدس العربی نوشت که اختلاف دیدگاه‌ها و تبادل اتهام بین دو طرف و تنش موجود باعث شکست این دیدار شد و طبق گزارش رژیم صهیونیستی این نشست هیچ پیشرفت واقعی حاصل نکرد.

در همین حال پایگاه اینترنتی وای نت وابسته به اسرائیل نوشت، یائیر لاپید نخست وزیر اسرائیل در نشستی که با هدف ارزیابی امنیتی در آستانه برگزاری اعیاد یهودی و آماده شدن برای ورود گروه‌های شهرک نشین به مسجد الاقصی برگزار شد هشدار‌هایی دریافت کرده است که در آن‌ها از امکان حملات به شهرک‌های اسرائیلی خبر داده شد. گفته می‌شود لاپید از نهاد‌های امنیتی در این باره هفتاد هشدار دریافت کرد که این رقم بسیار قابل توجه است.

در آستانه اعیاد یهودی پلیس رژیم صهیونیستی در پی آن است تا ۲۰ هزار نیرو را در شهرک‌های اسرائیلی مستقر کند.

مقامات امنیتی اسرائیلی می‌گویند در چند روز اخیر ده‌ها هشدار دریافت کرده اند که بیشتر از جنین و نابلس بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار