وام‌های کشاورزی امسال هم امهال می‌گردد

مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: امهال وام‌های امسال به زودی عملی خواهد شد تا باری از دوش این زحمت کشان عزیز برداشته شود.

به دعوت نماینده مردم زرند و کوهبنان، مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در سفری یک روزه به زرند در وضعیت مشکلات کشاورزان زرند قرار گرفت.

جلسه بررسی مشکلات کشاورزان زرند در محل فرمانداری زرند برگزار شد و مسائل و مشکلات به وجود آمده در رابطه با سیل و سرمازدگی و خشکسالی کشاورزان مطرح شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در این دیدار گفت: سرمازدگی و سیل تیر خلاصی بود به بخش کشاورزی و کشاورزان زحمت کش زرند و کوهبنان که حل موقت این مشکلات نیازمند نگاه ویژه در اعطای تسهیلات به آسیب دیدگان است تا بتوانند جبران گوشه‌ای از خسارات آن‌ها باشد.

عفت شریعتی افزود: پس از سیل ویرانگر تابستان امسال جهاد کشاورزی استان و مخصوصا شهرستان زرند جهادگونه با تمام توان و امکانات خود از لحظه سیل تا هم اکنون درگیر حل مشکل قنوات و مشکلات به وجود آمده برای کشاورزان بوده اند که اتفاقات بزرگی در زمینه خدمت رسانی رقم زده اند.

خیراندیش مدیرکل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان ضمن تشکر از همراهی مدیران زرند در بحران‌های به وجود آمده گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته توسط نماینده مردم زرند و کوهبنان از طریق وزارت جهاد کشاورزی و شخص رئیس جمهور، امهال وام‌های کشاورزان به دلیل سرمازدگی سال گذشته انجام شد و امهال وام‌های امسال به زودی عملی خواهد شد تا باری از دوش این زحمت کشان عزیز برداشته شود.

وی ادامه داد: زرند پتانسیل بسیار مناسبی در زمینه‌های متفاوت دارد و جهاد کشاورزی آماده است تا جهت تسهیل مشکل کشاورزان و دامداران زرند اقدامات لازم را انجام دهد تا باز شاهد رونق تولید در بخش کشاورزی منطقه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار