محور‌های کندوان و هراز طی روز‌های آینده یکطرفه می‌شوند.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی از دیروز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه آغاز شد و تا روز یکشنبه ۲۷ شهریور ادامه دارد که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه می‌شود.

بر اساس این گزارش در محور هراز نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یکطرفه خواهد بود.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت هم تا ساعت ۶ روز یکشنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه و بالعکس ممنوع می‌باشد.

اجرای این محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

ترافیک سنگین صبحگاهی در جاده‌های کندوان و هراز

بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های مازندران ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل دوراهی شهرستانک تا پیچ سرهنگ و محدوده سیاه بیشه و مسیر شمال به جنوب حدفاصل کندوان تا گچسر و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر محدوده شهرستانک سنگین است

در محور هراز مسیر جنوب به شمال حدفاصل پلور تا گزنک نیز ترافیک سنگین صبحگاهی گزارش شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.