مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: برای برگزاری هر چه بهتر مراسم پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی در این استان، ستاد مردمی با شش کمیته تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام عباس عبدالهی گفت: این کمیته‌ها ذیل یک ستاد مردمی برگزاری مراسم نمادین پیاده روی دلدادگان حسینی فعالیت و رسالت برپایی موکب ها، هماهنگی، اجرای برنامه‌ها، فضاسازی و تبلیغات و… را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه کمیته‌هایی مانند پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغاتی، امنیت انتظامات، ترافیک، جذب امکانات و ادارات برای انجام بهتر امور در زمینه پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی در استان تشکیل شده است، تاکید کرد: خوشبختانه همه امکانات پای کار آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه در سال جاری مانند سال گذشته در تمام استان سمنان هم در سطح شهرها و هم اکثر روستاها، مراسم پیاده روی نمادین دلدادگان حسینی برگزار خواهد شد، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود شاهد حضور پرشور مردم در این مراسم باشیم و بیش از ۳۰ هزار نفر در آن شرکت داشته باشند.

عبدالهی با بیان اینکه سال گذشته اتفاق باشکوه در استان سمنان رخ داد و بین پنج الی ۴۰ کیلومتر در برخی نقاط استان مانند بی ارجمند و شاهرود و… پیاده روی نمادین صورت گرفت، افزود: در عمده شهرها و روستاها مسیرهای پیاده‌روی نمادین دلدادگان حسینی نهایی و ابلاغ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.