فرمانده مرزبانی فراجا:

امنیت کامل بر مرز‌های کشور حاکم است

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: امنیت کامل در مرز‌های کشور در سایه عزت و سربلندی نیرو‌های مسلح برقرار است.

سردار  احمد گودرزی امروز در بازدید از مرز باشماق مریوان با تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم استان کردستان جهت پذیرایی از زئران بیان کرد: با تلاش و کوشش کارکنان انتظامی و مرزبانی امنیت کامل جهت تردد زائران برقرار است.

 فرمانده مرزبانی فراجا افزود: از ابتدای صفر بیش از ۳میلیون زائر ابا عبدالحسین از مرز‌های کشور‌های خروج کرده اند و تا اکنون نیز بیش از نیمی از آنان برگشته اند.

اوبا تقدیر از اقدامات مسئولان استان کردستان گفت: ما از نزدیک شاهد اقدامات مسئولان استان جهت فراهم کردن امکانات برای زائران بودیم که این نشان از همکاری و همراهی مسئولان استانی است.

سردار گودرزی با اشاره به اینکه ان شاالله در آینده شاهد رونق این مرز باشیم، تصریح کرد: در این مدت ۵۳ جلسه با مرزبانان کشور عراق جهت امنیت زائران صورت گرفته که این همراهی و همکاری نیز ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا از آمادگی کامل انتظامی و مرزبانی خبر داد و گفت: امنیت و آسایش روانی شهروندان اولویت پلیس است و به زائران توصیه می‌کنیم در برگشت از عجله و شتاب خودداری کنند تا شاهد تصادف برای عزیزان نباشیم.

امنیت کامل بر مرز‌های کشور حاکم است

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی  نیز در بازدید از مرز باشماق مریوان با تقدیر و تشکر از اقدامات نیروهای انتظامی و امنیتی بیان کرد: ما شاهد جلوهای زیبا در کردستان بودیم که بحمدالله امنیت کامل زائران در کردستان فراهم است.

حمید رضا حاجی بابائی افزود: این امنیت مطلوب در سایه مجاهدت کلیه نیروهای مسلح است که با جان و دل به مردم خدمت می کند که رضایتمندی زائران عزیز به همراه دارد.

او گفت: خداوند را شاکرم هم رفت و هم برگشت من از مرز باشماق مریوان بود که آب و هوا و طبیعت زیبای این منطقه جای شکر گزاری است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اقدامات در خصوص تردد در مرز باشماق را خوب ارزیابی کرد و گفت: امنیت روان هم در داخل و خارج از مرز داخل عراق مشهود بود که من احساس کردم داخل ایران هستیم همراهی و همکاری خوب مردم در کلیه مسیرها قابل تقدیر است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.