استاندار کرمانشاه گفت : در مدت زمانی که پیاده‌روی اربعین آغاز شده، پلیس خدمات بسیار خوبی به زائران اربعین ارائه کرده که جای تقدیر ویژه دارد.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه گفت : در این هفته‌ها پلیس به صورت شبانه روزی در حال تلاش بوده و توانسته رضایتمندی زائران اربعین را جلب کند.

وی ادامه داد: در روز‌های اخیر ماموران پلیس راه، راهور، گذرنامه و دیگر ماموران انتظامی شبانه روز تلاش کردند تا بتوانند شرایط خوبی برای زائران فراهم کنند و لازم است در این خصوص هم از اقدامات صورت گرفته قدردانی کرد.

استاندار کرمانشاه گفت: ابراز رضایت زائران از امنیت ایجاد شده به خوبی نشان می‌دهد پلیس با همه توان در میدان خدمتگزاری حضور دارد و باعث شده تا بخش زیادی از زوار استان کرمانشاه و مرز خسروی را برای تردد و تشرف به کربلای معلی انتخاب کنند.

امیری‌مقدم از تلاش‌های شبانه روزی سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و حضور میدانی وی در پیگیری مشکلات زائران قدردانی کرد و گفت: حضور وی بسیار روحیه بخش بود و باعث شد مردم و زائران بسیار امیدوارانه‌تر به سفر معنوی خود بپردازند.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین هر سال با استقبال بهتری از سوی زوار برگزار می‌شود، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که خدمات بهتری به زائران ارائه و امکانات بهتری در مرز خسروی که از قدیمی‌ترین مرز‌های محل تردد زائران است برخوردار شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.