تا بازگشت کامل زائران اورژانس و بیمارستان های هرمزگان اعلام آماده باش کردند

رییس اورژانس هرمزگان گفت: تمام پایگاه های اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان های استان تا تاریخ ۲ مهر و بازگشت کامل زائران در آماده باش کامل باشند.

دکتر حسین قاسمی رییس اورژانس هرمزگان گفت: با توجه به موج بازگشت زائرین اربعین از کشور عراق و عزیمت به شهرهایشان و لزوم امادگی حوزه بهداشت و درمان برای مدیریت هر گونه بحران احتمالی، روز گذشته به منظور سنجش میزان آمادگی پایگاه های اورژانس و بخش های اورژانس بیمارستانی، از بیمارستان های شهدای بندرلنگه و رستمانی بازدید شد.

بگفته او بازدید از پایگاه های اورژانس و بیمارستان های غرب استان به منظور پایش میزان امادگی حوزه درمان، و بخش های اورژانس بیمارستان های غرب استان صورت گرفته.

دکتر قاسمی با اشاره به اینکه، از ابتدای ماه صفر تاکنون، ۲۶ زائر به مراکز درمانی داخل استان مراجعه یا توسط اورژانس پیش بیمارستانی امدادرسانی شده اند، گفت: دو مورد تصادف در محور بندرلنگه و پارسیان طی روزهای گذشته داشتیم که منجر به فوت دو نفر و مصدوم شدن هشت نفر از زائران حسینی شده است، سایر مواردی که به مراکز درمانی مراجعه نموده بیشتر مسمومیت، گرمازدگی و عفونت های حاد تنفسی بوده است.

او در حاشیه این بازدیدها، ضمن عیادت و ویزیت مصدومین حادثه واژگونی خودرو زائرین، از موکب های داخل استان بازدید و از نزدیک، نحوه اسکان و ارائه خدمات به زائران را بررسی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.