فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ عامل تیراندازی در یک نزاع که منجر به مجروحیت ۲ نفر و ایجاد رعب و وحشت عمومی در شهرستان ایرانشهرشده بود خبر داد.

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان وبلوچستان  بیان داشت؛ در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، افرادی در یک نزاع با سلاح اقدام به تیراندازی نموده اند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب مجروحیت ۲ نفر از شهروندان حاضر در محل شده و سپس از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان استان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهشان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار طاهری درپایان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح ومهمات مربوطه وتحویل متهمان به مراجع قضایی خاطر نشان کرد پلیس همواره با مجرمانی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: حوادث و انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار