دستگیری ۳۵ متخلف شکار و صید در مازندران

ماموران یگان حفاظت محیط زیست ۳۵ متخلف شکار و صید را در مازندران دستگیر کردند.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهر‌های نوشهر، کلاردشت، آمل، محمودآباد، بابلسر، بابل، جویبار، ساری، نکا و بهشهر طی یک هفته گذشته حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی متخلفان شکار و صید را به همراه ۳۵ قبضه سلاح شکاری، مقداری گوشت مرال و گراز و لاشه بیش از ۵۰ قطعه پرنده دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نوشهر حین گشت و کنترل در مناطق جنگلی روستای منجیر و دارنو واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از دوشکارچی غیرمجاز ۱ قبضه سلاح قاچاق و جمجه یک راس مرال و مقداری گوشت لاشه مرال کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست کلاردشت حین گشت و کنترل در منطقه آکد این شهرستان چهار متخلف را به همراه ۱ قبضه سلاح شکاری و مقداری گوشت گراز دستگیر کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه دابودشت، گرمرودبخش دشت سر از شش متخلف شکاروصید۴ قبضه سلاح شکاری، چهار رشته تورماهیگیری،۲ قطعه ماهی، لاشه ۳۷ قطعه خوتکا و ۱ قطعه حواصیل کشف و ضبط کردند.

در محمودآبادماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۶ قبضه سلاح شکاری کشف وضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابلسر حین گشت وکنترل در منطقه آیش کله بست و آبندان‌های خشکرود و کله بست از شکارچیان غیرمجاز ۱۲ قبضه سلاح شکاری،۵ قطعه آبچلیک،۲ قطعه بوتیمار، ۵ قطعه خوتکا دستگیر کردند.

در بابل ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۴قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی این شهرستان از شکارچیان غیرمجاز ۴ قبضه سلاح شکاری، دوقطعه خوتکا و دوقطعه اکراس سیاه کشف وضبط کردند.

در ساری ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان (محیط بانی هولار) حین گشت و کنترل دراطراف سد شهید رجایی از صیادان غیرمجاز ۶ دستگاه لنسر ماهیگیری و سه قطعه ماهی کشف و ضبط کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا حین گشت وکنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.

در بهشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان طی گزارش دریافتی مبنی برشکارغیرمجاز به محل مورد نظر اعزام و باداشتن حکم قضایی منزل یک متخلف در روستای چالکده را بازرسی ومتخلف را به همراه یک قبضه سلاح و لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند.

متخلفان شکاروصید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. ومتخلف را به همراه یک قبضه سلاح و لاشه یک قطعه حواصیل خاکستری دستگیر کردند.

همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار