مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت:برای هفته دفاع مقدس در استان ۴۲ برنامه شاخص و ۴ هزار و ۲۰۰ ریز برنامه طراحی شده که در زمان بندی‌های خود اجرا می‌شوند.

امیرعباسی گفت: چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ماه با همایش ملی تجلیل از رزمندگان که به صورت ویدئو کنفرانس و دیدار با رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود کلید می‌خورد و به صورت رسمی از ۳۱ شهریور در استان آغاز می‌گردد.

وی افزود: شعار امسال " ما مقاوم هستیم " تعیین شده و برنامه‌ها با محوریت مخاطبان نسل جدید در موضوعات قدرت دفاعی، وحدت نیرو‌های مسلح، هدایت و فرماندهی الهی، ولی فقیه، وحدت اقوام و ادیان، ترویج الگوی رفتاری رزمندگان، دستاورد‌های دفاع مقدس و محور مقاومت، عزت و اقتدار ملی اجرا می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و نقش آن‌ها در حال و آینده کشور در طول هفته دفاع مقدس در باغ موزه دفاع مقدس تبریز برپا می‌شود.

علاوه بر رژه نیرو‌های مسلح و عطرافشانی مزار شهدا، در طول این هفته برنامه‌های زنده تلویزیونی از شبکه سهند نیز پخش می‌شود که در مزار شهدای گمنام اجرا می‌شود و هر شب شاهد یک رونمایی از آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس خواهیم بود. دیدار با ۱۵۰۰ خانواده معظم شهدا در راستای تهیه فیلم‌های ۷ تا ۱۰ دقیقه‌ای نیز دیگر اقدام شاخص می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.