تشدید فعالیت تیم‌های گشت پلیس در استان زنجان

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تیم‌های گشت شبانه پلیس برای کنترل تردد‌ها در استان تشدید می‌شود.

سرهنگ محمدحسین خلجی رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان بابیان اینکه در طول شب تیم‌های گشت پلیس زنجان به صورت نامحسوس و محسوس در حال گشت‌زنی و انجام وظیفه هستند، گفت: یکی از برنامه‌های پلیس راهور، تشدید این گشت‌ها برای جلوگیری از بروز حوادث تلخ رانندگی در داخل شهر‌ها است.

او افزود: خانواده‌ها برای اینکه فرزندان‌شان درگیر سوانح رانندگی داخل شهر نشوند، باید نسبت به ورود و خروج آن‌ها از منزل حساسیت نشان دهند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان با تأکید بر اینکه پلیس راهور با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد کرد، ادامه داد: مأموران پلیس راهور در زنجان به تجهیزاتی، چون لباس، دوربین، کارت شناسایی و جلیقه مجهز بوده و برای اینکه بتوانند وضعیت رانندگی درون شهری را کنترل کنند، به صورت محسوس و نامحسوس به گشت‌زنی می‌پردازند.

او از بروز یک سانحه رانندگی دلخراش درون شهری طی هفته‌های گذشته در زنجان خبر داد و گفت: متأسفانه در این سانحه دلخراش که در خیابان صفا رخ داد، دو نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز به خاطر شدت جراحات وارده به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ خلجی با تأکید بر اینکه رعایت سرعت مطمئنه می‌توانست از بروز چنین حادثه دلخراشی جلوگیری کند، افزود: مسئولان باید به این نکته نیز توجه داشته باشند که قشر جوان نیازمند تخلیه هیجانات خود هستند، اما به دلیل نبود مکان مناسبت از جمله پیست اتومبیلرانی، اقدام به انجام حرکات خطرناک در خیابان کرده و حوادث تلخی را رقم می‌زنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.