مهم ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه الله عبدی  فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای جلوگیری از فعالیت سوداگران مرگ اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی کرده و در این خصوص به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، تعداد ۲۰ هزارقرص متادون غیرمجاز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه متهم به همراه خودرو و قرص‌های کشف شده تحویل مرجع قضایی شد، خاطر نشان کرد: ماموران پلیس در برخورد به سوداگران مرگ قاطع بوده، از عموم شهروندان خواست هرگونه خبر در خصوص فعالیت‌های مجرمانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف سوخت قاچاق در بوئین زهرا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران یگان امداد این شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق فرآورده‌های سوختی حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و بلافاصله دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ "عبدی" با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده را ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

کشف ۳۴ راس دام قاچاق در شهرستان تاکستان

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان بیان کرد: روزگذشته ماموران انتظامی پاسگاه نیکوئیه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه نیسان حامل دام مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۴ راس گوسفند قاچاق، فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان " تاکستان " با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی احشام مکشوفه را ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فوت راکب موتور سیکلت بر اثر برخورد با نیسان در قزوین

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان گفت: در سانحه رانندگی که درساعت ۰۸۵۰ روز گذشته درشهر صنعتی لیا قدیم -روبروی باسکول رخ داد، یک دستگاه نیسان با یک دستگاه موتور سیکلت با یکدیگر برخورد کردند.

وی افزود: در این سانحه رانندگی، متاسفانه راکب ۱۸ ساله موتور سیکلت در صحنه تصادف جان خود را از دست داد وسرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی می‌باشد، از تمامی راکبان موتورسیکلت خواست تا به منظور پیشگیری از حوادث مشابه در این زمینه، در هنگام رانندگی با این وسیله نقلیه از کلاه ایمنی استفاده کرده و از هرگونه حرکات خطر آفرین و تخطی از سرعت مطمئنه نیز در سطح معابر درون شهری که بی تردید خطرات جبران ناپذیری را برای آنان و دیگر افراد جامعه در پی خواهد داشت، خودداری کنند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خرمدشت

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در راستای مطالبات مردمی و افزایش امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر "خرمدشت" این شهرستان به اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با تشکیل تیم‌های عملیاتی پس از اخذ دستور قضایی، به نقاط شناسایی شده اعزام و ۳نفر معتاد متجاهر و ۴ نفر سارق دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: در اجرای این طرح ۲۲۰ کیسه آرد ۵۰ کیلویی به ارزش بیش از یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، یک دستگاه خوردو سواری، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، یک قبضه سلاح شکاری (ساچمه زنی) غیرمجاز، تعدادی سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ عزیزی اشاره کرد: متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی و معتادان به کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار