جمعی از اصناف درب و پنجره upvc در شهرهای مختلف از تاخیر در تحویل دستگاه مونتاژ گلایه مندند.

همزمان با گسترش شهرنشینی، ساخت و ساز‌ها افزایش پیدا کرده و روز به روز افراد بسیاری به استفاده از درب و پنجره‌های یو پی وی سی روی می‌آورند. این پنجره‌ها کاربرد‌های مختلف دارد و بیشتر افراد به دلیل سبک و راحت بودن آن به این شغل روی می‌آورند، اما این شغل مانند مشاغل دیگر نیز از مشکلات فراوانی دارد. یکی از این مشکلاتی که اغلب افرادی که مشغول به فعالیت هستند، تاخیر در تحویل دستگاه مونتاژ و یا واریز نشدن وجه به حساب طلبکاران است و آن‌ها را با چالش‌هایی مواجه می‌کند.

ماجرا از این قرار است که تعدادی از افرادی که در این شغل مشغول به کار هستند، از شرکت تولید کننده دستگاه مونتاژ که در شهرستان ارومیه واقع شده است، از شهر‌های مختلف اقدام به خریداری دستگاه می‌کنند، اما بعد از گذشت یک سال خبری از تحویل دستگاه نیست. این موضوع موجب نگرانی خریداران شده و با ارسال پیام‌هایی از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

 

دغدغه مردم/

سلام ما جمعی از افراد در صنف درب وپنجره یو پی وی سی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستیم. امسال به همراه جمعی از همکاران این صنف که از شهرهای ایران هستند از شرکت دیلای ماک که تولید کننده دستگاه مونتاژ در ارومیه است دستگاه خریداری کردیم ولی پس از گذشت یک سال هنوز دستگاه تحویل ما نشده و طرف مقابل جعل سند و کلاه برداری کرده است. از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیر قضیه شدیم که تا الان مشکل ما حل نشده است.خواهشمندم در این باره گزارشی تهیه و منتشر کنید.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشار.مشهد
۲۳:۰۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
سلام منم طعمه این شرکت شدم و تا الان100میلیون پولم رفته و هنوز کاری نتونستم بکنم این شرکت الان داره اسمشو عوض میکنه و میزاره آرتا نیک خواهشا مسئولین پیگیری کنن من تمام سرمایم از دست رفت میخاستم یه کسب و کاری راه بندازم ولی الان بیکار شدم
آخرین اخبار