تعامل پلیس و صدا وسیما، عاملی موثر در ارتقاء فرهنگ عمومی و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تعامل صدا و سیما و پلیس را در ارتقاء فرهنگ عمومی،آموزش و آگاه سازی اقشار مختلف جامعه موثر، مهم و پررنگ دانست.

 پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی رحیمی معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان در دیدار تعاملی با مدیران صدا وسیمای مرکز استان که بمناسبت فرارسیدن هفته فراجا و هماهنگی و برنامه ریزی مناسبت های این هفته برگزار شد  گفت: تقویت و ارتقاء احساس امنیت پایدار در جامعه بستری امن و سالم را می طلبد که این امر در سایه تعامل پلیس با رسانه های گروهی به ویژه صدا وسیما محقق می شود.

وی ادامه داد: امروز نقش و جايگاه رسانه ها در حدي است که نمي توان زندگي را بي حضور آنها قابل تصور دانست، رسانه ها در بسياري از جنبه هاي فعاليت اجتماعي و فردي ما دخالت و نقش دارند.

سرهنگ رحیمی در ادامه تصریح کرد: انسان ها امروزه در معرض نهادهاي رسانه اي متولد مي شوند، مي انديشند، دنيا را در اين رهگذر مي شناسند و رفتارهاي خود را براساس الگوهاي برگرفته از رسانه هاي رايج عصر،سامان مي بخشد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ریشه بسیاری از جرایم و ناهنجاری های اجتماعی را نتیجه عدم آموزش و فرهنگ سازی در جامعه دانست و بر نقش بسیار مهم و پررنگ صدا وسیمادر ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه تاکید کرد.

وی صدا و سیما را موثرترین و پرنفوذترین رسانه در جامعه برشمرد وگفت : از این ظرفیت مهم و اثرگذار بایستی برای پیشبرد اهداف پلیس در جهت آگاه سازی اقشار مختلف مردم و افزایش مشارکت عمومی با پلیس در هفته فراجا و تامین نظم و امنیت جامعه بهره گرفت.

 خمری معاون خبر صدا و سیمای استان در ادامه این نشست  با قدردانی از تلاش های پلیس در تامین نظم و امنیت مطلوب جامعه، بیان داشت: امنیت وآرامش جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی است.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به تعامل خوب مجموعه فرماندهي انتظامي استان با صدا و سیما،از آمادگی برگزاری اتاق فکر و جلسات هم اندیشی در جهت هم فکری و هم افزایی در ساخت برنامه های آموزشی بصورت مستمر و خصوصأ هفته فراجا خبر داد و گفت: هرگونه فعالیتی که موجب ارتقاء امنیت واحساس امنیت را در بین مردم فراهم کند، مشارکت خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار