مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: در دولت سیزدهم استفاده از نیرو‌های بومی و جوان سازی در انتصابات استان مورد توجه قرار گرفته است.

 

مسلم مخفی در مراسم معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فامنین  گفت: در ۷۵ مورد از انتصابات در استان همدان بیش از ۹۰ درصد نیروی بومی بودند.

او گفت: در بحث رویکرد‌های مدیریتی تجربه از علم بهتر است و مدیریت جوانگرایی این نیست که از ظرفیت مدیران دیگر استفاده نشود.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری همدان با اشاره به هفته دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد: با تمسک به فرهنگ غنی دفاع مقدس و حرکت‌های مجاهدانه بتوانیم فعالیت‌های خوبی برای حل مشکلات و توسعه همه جانبه کشور داشته باشیم.

مخفی گفت: دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ در شرایطی امور کشور را در دست گرفت که به اذعان منتقدین دولت، شرایط بسیار سختی بود و این مشکلات حاصل سه مساله کرونا، تحریم‌ها و مدیریت‌های ناکارآمد بود.

او افزود: دولت معطل مذاکرات نشد و در بحث سیاست خارجی ارتباط با همسایگان را در دستور خود قرار داد.

مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه در حوزه مسائل اجتماعی آسیب پذیر هستیم که روزبه روز نیز بیشتر می‌شود خاطرنشان کرد: این غفلت به آموزش و تعلیم و تربیت بر می‌گردد و مسئولان از کار فرهنگی غافل نشوند و باید ارتباط بین مسئولان و مردم بیشتر شود.

صمد جلیلوند فرماندار شهرستان فامنین نیز با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: این هفته فرصت مناسبی برای انتقال مفهوم ایثار و شهادت به نسل جوان و فرصتی برای تجلیل از ایثارگری‌های شهدای دفاع مقدس است.

در این مراسم «یاسر نظام الاسلامی» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فامنین منصوب شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار