رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: سازمان سرمایه گذاری شهرداری، موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌های مشارکتی را رفع کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: سازمان سرمایه گذاری شهرداری موانع و مشکلات پیش روی پروژه‌های مشارکتی را ابتدا شناسایی و سپس نسبت به رفع این موانع اقدام نماید.

او می گوید:  تاخیر در این پروژه‌ها بیش از این به صلاح شهر، شهرداری و حتی سرمایه گذار نیست.موضوع اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری و همچنین پروژه‌های مشارکتی بین شهرداری و سرمایه گذار باید با دقت و اهتمام ویژه پیگیری شود.

به گفته او  باید مشوق‌هایی به سرمایه گذار اعطا شود تا با انگیزه و اشتیاق در یک بازده زمانی مشخص، پروژه را به سرانجام برساند.

نیکونژاد گفت: قسمتی از وقفه‌ها و موانع پیش روی پروژه‌های سرمایه گذاری، مربوط به عدم یکپارچگی بین بخشی در شهرداری و قسمتی دیگر نیز مربوط به مشکلات بیرون از شهرداری است که باید جهت رفع آن ارتباط بین دستگاه‌های خدمات رسان و سایر ادارات در حوزه‌های تخصصی و مربوط به پروژه‌های سرمایه گذاری تقویت شود.

او می گوید: برخی از پروژه‌های سرمایه گذاری بیش از ۱۲سال از زمان انعقاد قرارداد آن‌ها می‌گذرد، اما همچنان در حد همان متن قرارداد باقی مانده است درحالی که باید تاکنون شاهد افتتاح و بهره برداری آن‌ها باشیم. این موضوع به ضرر شهر، شهرداری و سرمایه گذار است و شهرداری و سرمایه گذار را به واسطه این تاخیر خسته می‌کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری باید برای انعقاد و اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری بیش از پیش تلاش کند زیرا درآمد ناشی از آن می‌تواند به عنوان درآمد پایدار برای شهرداری محسوب شود و در این زمینه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر یزد، این موضوع را در جلسات مختلف پیگیری خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.