مهم ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه سی ام شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ مهدی حاجیان راد رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: در پی تعاملات صورت گرفته با سازمان امور مالیاتی و کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه شرکتی به نام پارسیان گستر نسیم صنعت اقدام به کتمان فعالیت اقتصادی به منظور فرار مالیاتی می‌نماید لذا مراتب در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که شرکت مذکور اقدام به کتمان فعالیت اقتصادی به قصد فرار از پرداخت مالیات (مالیات بر ارزش افزوده) می‌کند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان اداره مالیات مقدار فرار مالیاتی شرکت مذکور را مبلغ ۵۱ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه مدیرعامل شرکت، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حاجیان راد در پایان از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

پرداخت اقساط بانکی برداشت ۲۲ میلیون تومانی را رقم زد

رئیس پلیس فتا استان قزوین گفت:در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان تاکستان قرار گرفت.

سرهنگ محمدعلی فرهودی ادامه داد: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد، شاکی جهت پرداخت قسط بانکی وارد فضای مجازی شده و پس از ورود به لینک مربوطه و ثبت اطلاعات کارت بانکی خود در درگاه پرداخت، ناگهان پیامک برداشت مبلغ ۲۲ میلیون تومان برای او ارسال و موجودی حسابش به سرقت رفته است.

سرهنگ فرهودی افزود: پیگیری سریع کارشناسان پلیس فتا منجر به مسدودی وجه در حساب مقصد گردید که با هماهنگی انجام شده وجه سرقت شده به صورت کامل به حساب شاکی عودت گردید.

وی توصیه کرد: کاربران عزیز برای پرداخت اقساط بانکی تنها از طریق لینک‌های ارسال شده از سوی بانک و آدرس اینترنتی رسمی بانک اقدام نمایند و از جستجو کردن عبارت "پرداخت اقساط" در موتور‌های جستجو خودداری نمایند چراکه ممکن است وارد درگاه‌های جعلی شوند.

رئیس پلیس فتا استان قزوین خاطرنشان کرد: پلیس فتا با تمام توان آماده برخورد با جرایم سایبری بوده و شهروندان می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار