استاندار کرمانشاه با بیان اینکه جنگ دشمنان با اسلام و انقلاب تمام نشده، گفت : دشمنان همواره در تلاشند تا از هر طریقی که شده به اسلام و انقلاب ما ضربه بزنند.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه گفت : بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای یادآوری رخداد‌های دوران دفاع مقدس اهمیت دارد.

وی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به عنوان سرمایه‌های عظیم و گرانقدر نظام یاد کرد و افزود: شهدا و رزمندگان در طول سال‌های دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط همراه نظام شده و در دفاع از خاک میهن اسلامی از جان مایه گذاشتند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران از رزم ایثارگران و شهادت فرزندان نظام نشات گرفته، گفت: اگر بازهم دشمنان نظام حرکتی علیه ما بکنند، این پیشکسوتان در خط مقدم مبارزه با دشمن حاضر خواهند شد و مشکلات موجود مانع از دفاع آن‌ها از انقلاب نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ما در دنیا در سایه جانفشانی شهدا و از خودگذشتگی جانبازان دفاع مقدس بدست آمده، گفت: ما در جنگ تحمیلی ابهت شرق و غرب را در هم شکستیم و انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم.

امیری‌مقدم با بیان اینکه جنگ دشمنان با اسلام و انقلاب تمام نشده، گفت: این جنگ هرگز تمام نخواهد شد و دشمنان همواره در تلاشند تا از هر طریقی که شده به اسلام و انقلاب ما ضربه بزنند و برای رسیدن به اهداف خود یک روز جبهه فرهنگی و روز دیگر جبهه اقتصادی و دیگر جبهه‌ها را انتخاب می‌کنند.

وی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب نمی‌خواهند ایران اسلامی عزت داشته باشد و برای رسیدن به اهداف خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

وی ادامه داد: عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا پایدار است و تا زمانی که بر مواضع اسلام باشیم احدی یارای ضربه زدن به ایران اسلامی را نخواهد داشت.

امیری مقدم دفاع مقدس را تابلویی از قیام عاشورا دانست و افزود: رزمندگان دوران دفاع مقدس همچون یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا همگی عاشق شهادت بودند و این ویژگی نشات گرفته از قیام حسینی رمز موفقیت ما در سال‌های دفاع مقدس بود.

وی اشاره‌ای هم به رفتار‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس داشت و گفت: در جریان عملیات‌های دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه رزمندگان برای شهادت بر هم پیشی می‌گرفتند و این جز در سایه ایمان قوی به دست نخواهد آمد.

امیری مقدم با بیان اینکه رده سنی شهدای قیام عاشورا از حضرت علی اصغر (ع) تا حبیب بن مظاهر بود، گفت: در بین شهدای دفاع مقدس هم از طفل شیرخواره شهید در بمباران‌ها تا امثال حبیب بن مظاهر را داشتیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.