جانباز دوچرخه سوار ایرانگرد به مناسبت روز جهانی صلح با حضور درسازمان انتقال خون استان، اهدای خون کرد.

 سید مسعود طباطبایی جانباز دوچرخه سوار ایرانگرد با هدف رساندن پیام دوستی به ایرانیان و با شعار «هدای خون، اهدای زندگی» در روز جهانی صلح با حضور در انتقال خون استان کرمان خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کرد.

این دوچرخه سوار که رزمنده ۸ سال جنگ تحمیلی، بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است، در سال ۶۵ در منطقه سومار نفت شهر بر اثر اصابت خمپاره به درجه جانبازی نائل شد و در دور دهم دوچرخه سواری استان‌های ایران سفر انفرادی خود را از پاسارگاد آغاز و پس از گذشتن از ۲۷ استان وارد کرمان شد.

ایرج شکوهی مدیرکل انتقال خون استان کرمان، در نشست صمیمانه‌ای که با جانباز دوچرخه سوار ایرانگرد داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نشان دهنده افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی است را به او تبریک وگفت: که درخت تنومند انقلاب مدیون ایثارگری‌های امثال شما است و از جانباز دوچرخه سوار که با اهدای خون سرخ نشان داد که یار و یاور نیازمندان به این ماده حیاتی است تقدیر و تشکر به عمل آورد.

طباطبایی نیز به عنوان سفیر اهدای خون که در شهر‌های مختلف ایران اهدای خون داشته است ازهمه مردم ایران دعوت به عمل آورد با توجه به این که اهدای خون تبلور انسانیت است به امر انسانی اهدای خون پرداخته و به کمک بیماران نیازمند به خون بشتابند.

سید مسعود طباطبایی رکورد دار ایران و دنیا با بیش از ۱۲۰ هزار کیلومتر رکاب‌زنی داخلی و خارجی است.

برچسب ها: اهدای خون ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار