فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حضور همه جانبه مردم رمز پیروزی ما در دفاع مقدس است.

سردار علی محمد اکبری در مراسم رژه نیرو‌های مسلح در شهرکرد با اشاره به رشادت‌های رزمندگان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس گفت: حضور همه جانبه مردم رمز پیروزی ما در دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از بزرگ‌ترین افتخارات ملت ایران و متعلق به تمامی اقشار است چراکه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تمامی اقشار با حضور خود به دفاع از ایران پرداختند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: وجود بیش از ۳۶ هزار شهید گرانقدر از قشر دانش‌آموز، بیش از چهار هزار شهید جامعه فرهنگی و بیش از ۱۱ هزار شهید گرانقدر جامعه عشایری کشور بیانگر این موضوع است که در دوران دفاع مقدس تمامی اقشار نقش‌آفرین بودند.

اکبری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان چهارمحال و بختیاری که در قالب تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) نقش‌آفرینی بسیاری در جبهه‌های حق علیه باطل داشتند، ادامه داد: تیپ حضرت قمر بنی هاشم (ع) یکی از یگان‌هایی است که کارنامه‌ای بسیار درخشان در دوره‌های مختلف اعم از دفاع مقدس، برقراری امنیت پایدار و دفاع از حرم آل‌الله دراختیار دارد.

وی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با رشادت و از خودگذشتگی در مقابل تمامی دنیا ایستادگی کردند و درنتیجه ایران عزیز امروز به یک بالندگی بزرگ رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار