مردم شیراز فردا حرکات هنجارشکنانه اغتشاشگران را محکوم می‌کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اطلاعیه ای جهت تظاهرات در محکومیت اقدامات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبراکرم (ص) و برخی مساجد کشور صادر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اطلاعیه‌ای جهت تظاهرات در محکومیت اقدامات هنجار شکنانه اخیر و هتک حرمت به ساحت مقدس قـرآن کریم و پیامبراکرم (ص) و برخی مساجد کشور صادر کرد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

فرصت طلبان و مفسده جویان می‌خواهند وانمود کنند که نهضت از پشتیبانی عظیم ملت برخوردار نیست و با این حیله شیطانی، مردم را به تردید بکشانند و به خیال خام خود از آب گل آلود ماهی بگیرند. حضرت امام خمینی (ره).

اقدامات موذیانه و خرابکارانه دشمنان با استفاده از عناصر سازمان یافته و آموزش دیده ضد انقلاب و طراحی توطئه‌ای دیگر با هجمه سنگین تبلیغی و رسانه‌ای جهت عمومی نشان دادن اقدامات هنجار شکن و ضد امنیتی در روز‌های اخیر در برخی نقاط کشور بار دیگر منطق واقعی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ایران را با صراحت تمام به نمایش گذاشته و نشان داد که چگونه با مکر، حیله، ریا، تخریب و تشویش به مصاف انقلاب و ارزش‌های اسلامی آمده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس، این اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی که به طور هدفمند از طرف استکبار جهانی هدایت و پشتیبانی می‌شود و هدفی جز خدشه دار کردن امنیت و اقتدار کشور ندارد را محکوم کرده و از عموم مردم ولایت مدار، انقلابی و همیشه در صحنه استان فارس و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) دعوت میکند که به منظور محکومیت و عقیم گذاشتن پروژه‌ی شوم طراحی شده و سناریو‌های جبهه‌ی شیطانی دشمنان و حرکات هنجارشکنانه برخی از عوامل فریب خورده استکبار در هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) و تجاوز به حریم برخی از مساجد و تعرض به حجاب بانوان، همچنین تخریب اموال در اماکن عمومی، با حضوری پرشور و توأم با بصیرت و آگاهی در تظاهراتِ بعد از اقامه‌ی نماز عبادی سیاسی جمعه‌ی این هفته، ضمن اعلام برائت و انزجار از حرکت ایادی داخلی استکبار در به آشوب کشیدن برخی شهر‌های کشور، همزمان در سراسر ایران اسلامی، ضربه مهلک دیگری بر پیکر متعفن استکبار و مستکبران عالم وارد و اعلام کنند همواره در خط انقلاب و رهبری و نظام اسلامی خواهند بود.

این تظاهرات فردا جمعه یکم مهرماه بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از شبستان امام خمینی (ره) در حرم مطهر حضرت احمد‌بن موسی شاهچراغ (ع)، بست شهید آیت الله دستغیب (ره)، بلوار شهید آیت الله دستغیب (ره)، چهارراه پیروزی (محل تجمع نهایی) برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.