نماینده ولی فقیه در البرز گفت: دشمن با جمع کردن تمام توان خود به میدان آمده است تا با انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بجنگد، غافل از اینکه مردم زمانی که متوجه شوند مسئله انتقاد ساده نیست و قرار است امنیت و آرامش جامعه به هم بریزد بار دیگر حماسه ۹ دی را رقم می‌زنند.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج به سخنان گهربار مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و  گفت: هر واژه این سخنان کلید واژه بود و باید در آن تأمل کنیم.

امام جمعه کرج با بیان این که امروز دشمن با جمع کردن تمام توان خود به میدان آمده است تا با این انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بجنگد، افزود: جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و.... در دستورکار دشمن قرار گرفت تا به یک مدل واحد و یگانه برای از بین بردن امنیت کشور و رسیدن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، غافل از اینکه مردم کشور در این خصوص صبوری می‌کنند و زمانی که متوجه بشوند مسئله انتقاد ساده نیست و قرار است امنیت و آرامش و... به هم بریزد بار دیگر حماسه ۹ دی را رقم می‌زنند.

او با بیان این که مقاومت راه صیانت کشور است، می گوید: دشمن هر روز با اسم رمزی تلاش می‌کند که ما را دامن‌گیر کند اما طبق بیانات مقام معظم رهبری نباید در این میان دست از مقاومت کشید، اگر خواهان پیروزی هستیم باید مقاومت کنیم.

امام جمعه کرج  با اشاره به این که نباید در مقابل نقشه های شوم سیاسی که ترس به دنبال می‌آورد آرام گرفت، افزود: بیانات مقام معظم رهبری در هر زمانی راه چاره و چراغ راه ما است.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز شاهدیم اقلام فرهنگی به صورت فراوان در سطح جامعه توزیع می‌کنند تا به هدف خود برسند، دشمن می‌خواهد نسل جدید با آرمان انقلاب فاصله بگیرد.

نماینده ولی فقیه در البرز در ادامه با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، افزود: دشمنان سعی داشتند این سخنرانی را تحت شعاع قرار بدهند. اما با توسل به خدا و بررسی ابعاد مختلف موضوع این مهم به نفع کشور به پایان خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به فوت دختر خانم سقزی، گفت: همه در این اتفاق ناراحت شدند، مردم ایران مهربان و به شدت غیور هستند، وقتی برای خانمی موضوعی پیش می‌آید همه متأثر می‌شوند، اما دشمنان می‌خواهند این غیرت را از مردم ما بگیرند.

او افزود: در این میان همه ناراحت شدند، رییس جمهور دستور پیگیری داد؛ پس باید منتظر باشیم تا ابعاد قضیه روشن شود، نباید کاری کرد که روند رسیدگی خدشه بردارد؛ دغدغه مندان این حوزه باید اجازه بدهند دستگاه‌های قانونی مسیر خود را طی کنند ما نیز به آن‌ها اعتماد داریم‌ و هر نتیجه از سوی مراجع قضایی اعلام شود مورد قبول ما خواهد بود.

امام جمعه کرج با بیان این که اگر قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود،گفت: دستگاه قضایی کشور هر مسیری را پیش برود باید تابع آن باشیم. اما دشمن مسئله مهسا امینی را سر پل فعالیت‌های ساختار شکنانه خود قرار داد، هیچ جای دنیا چنین نیست و این رسم و رسوم وجود ندارد!

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به این که نیروی انتظامی برای حفظ ناموس و سلامت افراد جامعه در تلاش است، افزود: بررسی کنید برای تأمین امنیت جاده‌ها، امنیت جان مردم، امنیت مرزها، مبارزه با مواد مخدر و... نیروی انتظامی چقدر تلاش می‌کند چقدر شهید داده است؟ درست نیست امروز آن‌ها را متهم کنیم. البته ایرادتی که وجود دارد قابل حل و پیگیری است. نیروی انتظامی با تواضع نجیبانه فعالیت می‌کنند اما ناجوانمردانه مورد هجمه قرار می‌گیرند.

او می گوید: امروز اقتدار پلیس را مورد هجمه قرار می‌گیرد اما باید بدانیم نتیجه آن از بین بردن آرامش و امنیت کشور است در حالی که حفظ امنیت جامعه و مردم از اهم واجبات است؛ معتقد هستیم کسی با بیان، رفتار و عمل این امنیت را به هم بزند و بی ثباتی به وجود بیاورد خائن به ملت و کشور است. اگر انتقاد اخلالی وجود دارد باید از مسیر قانونی آن را حل کرد.

امام جمعه کرج  با تاکید بر این که مسؤولان باید با دقت نظر و توجه به همه ابعاد ماجرا اظهار نظر کرده و موضع بگیرند،افزود: در معرکه که به راه افتاده نباید به نفع دشمن حرکت کنیم.

او در ادامه به مسئله حقوق بانوان اشاره کرد و گفت: عفاف و حجاب یکی از قوانین اسلام است، افراد باید بدانند حجاب یکی از احکام الهی و ارزش‌های ما است که در قرآن و آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) نیز به آن اشاره شده، ما در این مسیر هزاران شهید داده‌ایم سالیان سال مجاهدت کرده ایم و هرگز از این اصول قرآنی کوتاه نخواهیم آمد.

وآیت الله حسینی همدانی با اشاره به افرادی که از بی‌حجابی زنان ایران حمایت می‌کنند، کسانی هستند که به اجبار سر نیروهای خود روسری سر می‌کنند، گفت: کشورهایی که با هم متحد شدند تا حجاب را از سر زنان ما بردارند خود علیه زنان دست به جنایات بسیاری زدند. انقلاب جنسی حاصل نوع نگاه آن‌ها به مردم هستند حالا طلایه دار حقوق زنان شدند!

او افزود: کسی که می‌گویند ۸۰ میلیون نفر حجاب نمی‌خواهند پس افرادی که با حجاب بیرون می‌آیند چه کسانی هستند؟ همین تعدادی که امروز به نماز جمعه ها رفتند و به راهپیمایی می‌روند ببینید شاید سر عقل آمدید.

آیت الله حسینی همدانی می گوید: امروز حساب اغتشاشات، بر هم زدن امنیت جامعه،  تخریب اموال عمومی و بیت‌المال موضوع دیگری است و هرگز برای ما قابل قبول نیست. آیا نباید افراد‌ و‌ گروهی که مردم را به اغتشاشات دعوت می‌کند برخورد شود؟ خسارت اموال عمومی هم باید از سوی این افراد پرداخت شود.

او با اشاره به این که مردم از دستگاه قضایی می‌خواهند با قاطعیت با این افراد برخورد کنند، افزود: بیگانگان از طریق فضای مجازی، حقیقی و تولید محتوا های مختلف ذهن و نوع نگرش بانوان، جوانان و نوجوانان را تحت شعاع قرار داده و روی آن سرمایه گذاری کرده است.

امام جمعه کرج افزود: امروز آشوب گران و دشمنان با کشته سازی، تخریب و آسیب مالی و جانی برای کشور هزینه سازی می‌کنند. آنان برای عقده گشایی و تخریب انقلاب هرکاری میکنند اما باید هشیار باشیم، آتش زدن مسجد، آسیب به زن باردار و کشیدن چادر از سر قانون چه معنی دارد؟

او گفت: ضدانقلاب، تروریست‌ها، تجزیه طلبان و اربابان خارجی بدانند مردم از اصل انقلاب که تا کنون هزاران شهید را برای حفظ آن فدا کرده اند دفاع و حمایت خواهند کرد.

امام جمعه کرج با بیان این که شیطان بزرگ، رژیم صهیونسیتی، انگلیس خبیث، آل صعود کافر در سال‌های گذشته از هر فرصتی برای خدشه وارد کردن به جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند، افزود: آن ها که دارو را تحریم کردند و جوانان ما را به کشتن دادند امروز دلسوز ما شدند؟ دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است و دلسوز هیچ‌گروه و قشری نیست.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امروز که دیپلماسی ما درگیر مذاکره هستند و نیاز به تمرکز دارند و تحرکات ارمنستان و تاجیکستان خارج از مرزها می‌تواند شرایط ایران و کشور را تحت‌الشعاع خود قرار بدهند نباید درگیر مسائلی همچون آشوب باشیم. رژیم صهیونیستی می‌خواهد پای خود را در منطقه محکم کند و سلطه گری خود را تقویت کند اما جمهوری اسلامی ایران نخواهد گذاشت به این هدف شوم خود برسد.

امام جمعه کرج افزود: شهادت بسیجی مخلص علی اصغر که دو روز گذشته در دفاع از ناموس مردم توسط اشرار به شهادت رسید به خانواده وی و مردم استان البرز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.