ایوب فصاحت، مدیرعامل میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: در مجموعه شهرداری تهران، امید مردم به حوزه خدمت رسانی به ویژه میادین میوه و تره بار است زیرا ارتباط مستقیمی با سفره مردم دارد.
وی افزود: در ایام اربعین یکی از مراکز عرضه مستقیم میوه و تره بار شروع به کار کرد و باعث شد که قیمت خیار، سیب زمینی، گوجه و کلم افزایش پیدا نکند.
فصاحت یادآوری کرد: در ادامه زنجیره تامین، مهمترین هدف ما تکمیل شبکه توزیع است و انگیزه ما هم بیشتر شده است. امروز قول دادیم که ۲۰۰ بازار در طول ۲ سال احداث شود و از این تعداد ۲۲۰ زمین به شهرداران معرفی شده و ۴۰ مورد آنها آماده مناقصه است.
وی گفت: ما تعداد قابل توجهی بازار داریم که از بعد مالکیت برای ما مشکل ایجاد کرده است، حدود ۸۵ درصد کلنگ زمینی امروز در مناطق جنوبی و کم برخوردار انجام میشود.
فصاحت تصريح کرد: حدود ۱۳ هزار متر مربع به مجموع خدمت رسانی ما اضافه میشود، مجموعا حدود ۴۰۰ هزار نفر از مردم از خدمات میادین بهره مند میشوند.