مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:۱۷۶ مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است و ۴۲ درصد از کمک‌های جمع آوری شده از طریق این مراکز انجام شده است.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: همراهی و همکاری کمیته امداد و سپاه به عنوان دو نهاد انقلابی در امر محرومیت زدایی، کمک به تقویت برنامه‌های نظام در حوزه فقر زدایی و توسعه خدمات توانمند ساز به جامعه هدف معزز است.


او ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال و مشارکت‌های مردمی در بخش‌های مختلف، به ایجاد مرکز نیکوکاری کارآفرینی در ایجرود اشاره کرد و افزود: مراکز نیکوکاری نقش مهمی در پیشبرد اهداف کمیته امداد دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به فعالیت ۱۷۶ مرکز نیکوکاری در استان زنجان، گفت: ۴۲ درصد از کمک‌های جمع آوری شده از طریق این مراکز انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین به نقش تأثیرگذار مراکز نیکوکاری در شور عاطفه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: این مراسم با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی وخیرین با هدف تهیه لوازم تحصیلی برای ۷ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموزآن تحت حمایت کمیته امداد و سایر دانش آموزان نیازمند، برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.