مردم ولایت مدار کرمان امروز در تجمع بزرگ خود ضمن محکوم کردن اقدام اغتشاشگران از اقتدار نیروی انتظامی حمایت کردند.

در تجمع امروزکرمانی‌ها در میدان آزادی که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان و خانواده معظم شهداء همراه بود، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کرمان هتک حرمت به تمثال شهیدحاج قاسم سلیمانی با آرمان‌های انقلاب و شهداء تجدید پیمان کردند.

بعد از گذشت حدود سه سال از شهادت سردار سلیمانی، داعشیان و زخم‌خوردگان از آن سردارِ بی‌مانند فرصت را غنیمت شمرده به تمثال و تصاویر شهید سلیمانی جسارت کردند تا شاید آتش درون خود را التیام ببخشند.

مردم کرمان اعم از پیر و جوان، کودک و نوجوان با تصاویر شهید سلیمانی به خیابان آمدند تا علاوه بر میثاقی دوباره با سردار دل‌ها، نفرت و انزجار خود را از آن اقدام زشت فریاد بکشند و به عاملان و آمران آن هشدار دهند.

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: در هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم انقلاب شد تا کسی به فکر جرات تجاوز به کشور و ناموس این خاک نباشد.

سردار معروفی افزود: نیرو‌های مسلح ما شامل: سپاه، ارتش، نیروی انتظامی وبسیج مخلص خدوم مردم هستند و خود را سپر بلای این ملت کرده اند وآن‌ها بار امنیت را به دوش می‌کشند.

وی گفت: امنیت خط قرمز ملت ایران است و وما قدردان مجاهدان وتلاش شبانه روزی آن‌ها هستند وما براساس تدبر کار می‌کنیم نه احساس و حکمت منطق ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.