همسر سردار شهید اسکندری گفت: سیره ائمه معصومان (ع) و تمسک به ایشان در نمایش محشر بسیار مشهود است.

اعظم سالاری با حضور در محل اجرای نمایش محشر گفت: محشر تلنگری برای آن‌هایی است که موفق به دین این نمایش می‌شوند تا بداند پس از این این دنیای فانی، جهان و سرای آخرتی هست که به تمام اعمال و رفتار ما رسیدگی می‌شود.

همسر سردار شهید اسکندری گفت: در محشر به موضوع شهدایی مانند شهید اسلامی نسب و شهید اسکندری به خوبی یاد شده که برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بسیار عالی است.

او گفت: سبک شهادت شهید اسکندری مانند امام حسین (ع) بود و در راه دفاع از حرم و اسلام جان خود را نثار کرد و معتقد بودند که باید در مقابل افرادی که با دین خدا مقابله می‌کنند قد علم کرد و حتی جان داد و شهادت را در آغوش گرفت.

همسر شهید اسکندری تاکید کرد: شهادت شهید اسکندری نمونه‌ای از اخلاص وی برای اسلام و نظام مقدس بود و باید فضائل شهدا به خوبی به نسل جوان منتقل شود و جامعه اسلامی ما به نمایش محشر به عنوان مسیری برای جذب شدن به نیکی‌ها و آرمان شهدا نیاز دارد.

سالاری گفت: سیره ائمه معصومان (ع) و تمسک به ایشان در نمایش محشر بسیار مشهود است و از تمام دست اندرکاران این نمایش فاخر قدردانی می‌کنیم و شور و شعف مردم شیراز برای دیدن این نمایش وصف ناشدنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار