راه ارتباطی ۱۱ روستای بیله‌سوار زیرسازی و آسفالت می‌شود

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: امسال راه ارتباطی ۱۱ روستای بیله‌سوار با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری‌ها با تامین اعتبار و قیر رایگان زیرسازی و آسفالت‌ریزی می‌شود.

صاحبعلی اصغری گفت: عملیات آسفالت معابر ۱۱ روستای این شهرستان با تأمین اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی و قیر رایگان آغاز شده است.

فرماندار شهرستان بیله‌سوار در جریان بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی معابر روستای «انجیرلوی» بیله‌سوار با بیان اینکه این عملیات با همکاری بنیاد مسکن و دهیاری انجام می‌شود، می‌گوید: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته امسال حدود ۵۶ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت‌ریزی در معابر این روستا‌ها انجام خواهد شد.

اصغری ادامه داد: آسفالت‌ریزی تاکنون در روستا‌های «خلیفه‌لو»، «فولادلو» و «مرادلو» به مساحت ۱۵ هزار متر مربع اجرایی شده و عملیات آسفالت معابر روستا‌های «انجیرلو»، «بابک»، نگوگ‌تپه»، «قره قاسملو»، «روح کندی»، «نظرعلی بلاغی»، «گون‌پاپاق» و «قیز قلعه‌سی» در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اعتبارات محدود دهیاری‌ها یادآور شد: برای زیرسازی و آسفالت ۴۱ هزار متر مربع از معابر روستا‌های باقیمانده ۱۴۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد که مشارکت و نقش آفرینی جدی دستگاه‌های متولی برای آسفالت معابر روستا‌ها نیاز است.

محتشم احدی، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله‌سوار نیز در این بازدید با بیان اینکه پروژه اجرای آسفالت روستای «انجیرلو» با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان در حال انجام است، گفت: این عملیات به مساحت ۷ هزار و ۴۰۰ متر مربع توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بیله‌سوار اجرایی می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.