مسئول طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهارستان گفت: تا سه ماه آینده ۵۰۰ واحد به ثبت نام کنندگانی که وجه خود را واریز کرده اند تحویل داده می‌شود و پایان سال نیز ۵۰۰ واحد دیگر آماده تحویل خواهد بود.

حمید صبوری خواه در پاسخ به گلایه ۱۰ هزار نفری که شش ماه است آورده اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان است واریز کرده‌اند، اما از روند کار بی خبرند گفت: نحوه ساخت نهضت ملی مسکن در شهرستان بهارستان به گونه‌ای است که تا سه ماه آینده ۵۰۰ واحد و ۵۰۰ واحد دیگر هم تا پایان سال به این تعداد اضافه می‌شود و در مجموع یک هزار واحد تحویل واریز کنندگان وجه می‌شود.

او افزود: شهروندان می‌توانند با حضور در شهر جدید بهارستان و بازدید از سایت طرح نهضت ملی از روند و پیشرفت کار خبردار شوند.

مسئول طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: با دستور ریاست جمهوری بحث نهضت ملی مسکن را در شهرستان بهارستان با جدیت پیگیری کردیم و تا کنون بالغ بر ۱۴۶ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند، اما پالایش، احزار هویت و احراز شرایط چهارگانه زمان زیادی می‌برد.

او با بیان اینکه شهرستان بهارستان در طرح نهضت ملی مسکن پیشرو است عنوان کرد: قرارداد هفت هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بهارستان بسته شده است و ۲۰ درصد از سه هزار و ۴۰۰ واحدی که در حال ساخت است پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

صبوری خواه تصریح کرد: علاوه بر یک هزار واحدی که تا پایان امسال تحویل داده می‌شود دو هزار واحد دیگر هم تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان‌ای که وجه خود را واریز کرده اند تحویل داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.