اعتصاب ۱۹ روزه کارکنان شرکت پست انگلیس

کارکنان شرکت پست سلطنتی انگلیس در زمان اوج نیاز به خدمات پستی در این کشور، در اعتراض به حقوق و شرایط کاری به مدت ۱۹ روز اعتصاب می‌کنند.

اتحادیه کارگران بخش ارتباطات انگلیس اعلام کرد کارکنان شرکت پست سلطنتی این کشور (Royal Mail) به دلیل اعتراض کارکنان آن به حقوق و شرایط کاری در ماه‌های اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) به مدت ۱۹ روز اعتصاب خواهند کرد.

به گفته این اتحادیه، اعتصاب کارکنان شرکت پست با توجه به نزدیک بودن به رویداد‌هایی نظیر «جمعه سیاه»، «دوشنبه مجازی» و کریسمس «تأثیر قابل توجهی» بر ارائه خدمات پستی در زمان اوج نیاز به این خدمات خواهد داشت. اعتصابات شامل تعطیلی‌های یک روزه یا اعتصاب‌های چرخشی در شرکت پست سلطنتی خواهد بود.

علت این اعتصاب عقب‌نشینی مسئولان ارشد شرکت پست سلطنتی از توافقات قبلی، کاهش مزایای کارکنان و به حاشیه راندن کامل اتحادیه کارگران عنوان شده است.

«اتحادیه کارگران بخش ارتباطات انگلیس» اصلی‌ترین اتحادیه صنفی برای پیگیری مطالبات کارکنان بخش ارتباطات در انگلیس بوده و کارمندان شرکت پست این کشور را نیز نمایندگی می‌کند.  «دیو وارد» دبیرکل این اتحادیه گفت: «شرکت پست سلطنتی با کارگران طوری رفتار می‌کند گویی که آن‌ها احمق هستند. این‌ها همان کسانی هستند که ارتباط در کشور را حفظ کرده‌اند و باعث ایجاد سود بی‌سابقه برای شرکت پست سلطنتی شده‌اند.»

پیش از این نیز کارکنان حمل و نقل ریلی انگلیس در ادامه اعتراض‌ها و اعتصاب‌های خود اعلام کردند که در آینده نزدیک دست به اعتصاب ۲۴ ساعته دیگر خواهند زد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جانم ایران
۲۲:۳۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
اگه ایران بود .. الان بی بی سی خودش رو می کشت که این نشانه عدم قبول نظام هست .. مردم خسته شدن .. کار رژیم تمومه .... :)))) .. تو انگلیس ولی معنیش چیز دیگس ... آخه خون انگیلیسیا مث ما ایرانیا قرمز نیست .. خونشون .. آبی .. شایدم سفید .. چه می دونم یه رنگ دیگس ... خخخخخخخخخخخخخخخخ :)))))))))))))))))))))))))))
آخرین اخبار