وزارت دفاع روسیه از تحمیل تلفات و خسارات سنگین به نیرو‌های اوکراینی طی شبانه روز گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه از کشته شدن بیش از ۱۰۰ تن از نیرو‌های گارد ملی اوکراین و بیش از ۵۰ مزدور بیگانه در زاپوریژیا و بیش از ۲۰۰ تن از نظامیان اوکراینی در دونتسک و استان نیکلایف خبر داد.

به نقل از راشاتودی، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: حدود یکصد تن از نیرو‌های ویژه واحد نهم وابسته به گارد ملی اوکراین و بیش از پنجاه تن از مزدوران بیگانه در حملات نیروی هوایی روسیه در زاپوریژیا کشته شدند. در منطقه صنعتی نیکلایف نیز یکی از مواضع استقرار موقت نیرو‌های پیاده واحد مکانیزه ارتش اوکراین با سلاح‌های نقطه زن هدف قرار گرفت و پنجاه تن از نظامیان اوکراینی کشته شدند و پنج دستگاه خودرو و جنگ افزار نیز منهدم شد. در نتیجه حملات شدید به موضع استقرار موقت نیرو‌های هلی برن نیرو‌های مسلح اوکراین نزدیک روستای کنسنتانتینوفکا در جمهوری دونتسک بیش از یکصد و پنجاه تن از نیرو‌های اوکراینی کشته شدند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین از هدف قرار گرفتن مواضع نیرو‌های اوکراینی و تجهیزات آن‌ها در بیش از ۱۸۴ منطقه خبر داد و افزود دو جنگنده میگ ۲۹ ارتش اوکراین نیز در خرسون سرنگون شدند و ۱۷ موشک هیمارس نیز در خرسون و خارکیف رهگیری و منهدم شد.

کوناشنکوف همچنین از انهدام شش مرکز فرماندهی نیرو‌های اوکراینی در جمهوری دونتسک و خرسون خبر داد.

برچسب ها: روسیه ، جنگ اوکراین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
پس چرا عقب نشینی می کنید؟
آخرین اخبار