پورذهبی در دیدار با خانوداه شهدا و جانبازان گفت: شهدا و جانبازان با ایستادگی ای که مقابل دشمنان داشتند سند افتخار نظام و انقلاب هستند.

همزمان با هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولان استانی با خانواده شهید حسن فیضی و سید صباح صمدی جانباز ۷۰ درصد در این شهر دیدار و گفتگو کرده و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان تجلیل و قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دفاع مقدس، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان را یک تکلیف دانست و اظهار داشت: شهدا و جانبازان سند افتخار نظام و انقلاب هستند.

وی خواستار توجه بیش از پیش مسئولان در خدمتگزاری به جامعه ایثارگری شد و گفت: این دیدار‌ها باید همراه با نتیجه و رضایت خانواده‌های شهدا و جانبازان باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: شهدا و جانبازان با اخلاص و اعتقادی که داشتند، در مقابل دشمنان ایستادگی و حماسه‌آفرینی کردند، بنابراین بالاترین خدمتی که می‌توان انجام داد، خدمت صادقانه به آن‌ها است.

«شهید حسن فیضی» اهل سقز در سن ۲۱ سالگی و مهرماه ۱۳۶۶ در درگیری با ضد انقلاب هدف اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

«سیدصباح صمدی» در هشتم تیرماه سال ۱۳۹۵ در ارتفاعات سروآباد، در درگیری نیرو‌های سپاه کردستان با یک گروهک ضد انقلاب که همه ۱۱ نفر از آنان به هلاکت رسیدند، زخمی و به درجه جانبازی نائل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.