حجت الاسلام حمیدی گفت: با وجود تبلیغات مسموم رسانه‌های بیگانه درباره وضعیت زندان ها، شاهد هستیم که زندان‌ها در وضعیت مناسب و خوبی قرار دارند.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع مددجویان زندان شهربابک گفت: با تلاش و همت اعضا، دبیران و صلح یاران شورا‌های حل اختلاف در شش ماهه اول امسال ۳۶ مددجو از زندان شهربابک آزاد شده اند.

وی بیان کرد: زندانیان در زندان‌ها در حال حرفه آموزی، مسائل فرهنگی، آموزه‌های قرانی و... هستند و بیشتر کار فرهنگی در زندان‌های کشور ما وجود دارد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان ادامه داد: امکاناتی که امروز در زندان‌ها وجود دارد، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام حمیدی افزود: تمام موضوعاتی که از سوی دشمنان مطرح می‌شود، همین گونه است و جای تاسف دارد که عده‌ای نیز فریب این دروغ‌ها را می‌خورند و دست به تحرکاتی می‌زنند و‌جامعه را دچار اغتشاش و‌ناامنی می‌کنند.

وی عنوان کرد: افرادی که فریب شعار‌ها و دروغ‌های دشمنان را می‌خورند باید فکر و‌تامل کنند و بدانند که اعتماد کردن به دشمن و پشت کردن به مردم و نظام اسلامی چه نتیجه‌ای به دنبال دارد؟

رییس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: انسان زمانی که با عقلانیت مسائل را تجزیه و تحلیل کند، متوجه می‌شود که دشمن تا چه میزان نسبت به نظام اسلامی معاند است و چه میزان با این نظام دشمنی دارد.

حجت الاسلام  حمیدی اظهارداشت: دشمن با بمباران فکری تلاش می‌کند مردم و جوانان را از واقعیت‌ها دور بدارد.

وی با اشاره به این مطلب که مسئولان از بطن مردم هستند و همواره برای خدمت صادقانه به آحاد ملت تلاش می‌کنند، افزود: باید همواره دشمن را بشناسیم و بدانیم که دشمن، همیشه دشمن است و خیرخواه مردم نیست.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: با فاصله گرفتن از زندگی دینی و اسلامی با مشکلاتی مواجه می‌شویم و کسی نباید به خود اجازه دهد که امنیت جامعه را مخدوش کند و یا به مال و ناموس مردم تعرض نماید.

حجت الاسلام حمیدی افزود: در ارفاقاتی که نسبت به مددجویان زندان‌ها اعمال می‌کنیم، رفتار مددجویان در زندان‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تلاش می‌شود افرادی که فاقد سابقه کیفری هستند و برای اولین بار وارد زندان می‌شوند و اظهار ندامت می‌کنند، از ارفاقات حداکثری برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار