فرماندار فهرج:

فهرج نیازمند نمایندگی بنیاد شهید است

فرماندار فهرج گفت:خانواده شهدا باید با طی مسافت زیاد از فهرج به بم مراجعه کنند و این شهرستان نیازمند راه اندازی نمایندگی بنیاد شهید است.

حسین سعید نیا فرماندار فهرج در گردهمایی و تجلیل از خانواده معظم شهدای فهرج بمناسبت هفته دفاع مقدسگفت: شهرستان فهرج ۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد دو شهید گمنام می‌باشد.

سعید نیا افزود: باتوجه به اینکه شهرستان فهرج ۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است می‌طلبد هرچه سریعتر نمایندگی بنیاد شهید در شهرستان فهرج برای خدمات رسانی بیشتر به خانواده معظم شهدا در فهرج اندازی شود زیرا خانواده معظم شهدا باید با طی مسافتی زیاد به بنیاد شهید بم مراجعه کنند و برای ایاب و ذهاب به شهرستان بم با مشکلاتی روبرو هستند.

سعید نیا در ادامه از حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم، فهرج، ریگان و نرماشیر خواست  راه اندازی بعضی ادارات و نمایندگی برخی ادارات در شهرستان فهرج  را پیگیری کنند.

وی بر ایجاد اشتغال برای فرزندان معظم شهدا تاکید کرد و گفت: تعدادی از فرزندان شهدا با مشکل ایجاد اشتغال در شهرستان فهرج روبرو هستند.

  فرماندار فهرج در ادامه بر ساماندهی قبور مطهر شهدا در روستا‌ها تاکید کرد و گفت: من شرمنده خانواده معظم شهدا هستم ما  رسالتی داریم و کمترین کاری که می‌توانیم بکنیم ساماندهی قبور مطهر شهدا در روستا‌ها است .

سعید نیا تصریح کرد: روستای محمد آباد دهگاوی ۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و گلزار شهدای این روستا باید ساماندهی شود.

فرماندار فهرج بیان داشت: من در این زمینه دغدغه دارم و امسال ۶۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی روستا‌ها اختصاص داده ایم و گلزار شهدای روستا‌ها ساماندهی می‌شود.

سعید نیا تاکید کرد: برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهرستان فهرج نیز ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص داده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار