دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر از آغاز فراخوان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

علی شعبانی، دبیر هشتمین دوره جشنواره ابوذر در استان قم گفت: علاقه‌مندان تا ۲۰ آذرماه برای ارسال آثار به جشنواره ابوذر مهلت دارند.

او افزود: این جشنواره در ۸ قالب گزارش (خبری - تحلیلی - تحقیقی)، تیتر، یادداشت و سر مقاله، مصاحبه، گزارش ویدئویی، تک عکس، اینفوگرافیک و موشن گرافیک برگزار می‌شود.

دبیر هشتمین دوره جشنواره ابوذر در استان قم گفت: این جشنواره با محوریت کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم برگزار می‌شود.

شعبانی با اشاره به محور‌های هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم گفت: محور‌های بخش عمومی جشنواره شامل، پاسداشت یکصدمین سال باز تاسیس حوزه علمیه قم، روایت شهدا در پیاده روی اربعین، شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، خانواده، جامعه و فرزند آوری، امید و نشاط آفرینی در جامعه و پیوند رسانه با بخش تولید و صنعت است.

او افزود: محور‌های بخش جایژه ویژه جشنواره، با محوریت کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم، تبیین سبک زندگی شهدا و خانواده شهدای قم، روایت فعالیت‌های کنگره ملی شهدای استان قم، نقش اقشار و رزمندگان قم در دفاع مقدس، نگاهی به شهدای بین‌الملل در دفاع مقدس، معرفی گلزار‌ها و یادمان‌های شهدا در استان قم، نقش حوزه، دانشگاه و آموزش و پرورش در ایثار و مقاومت، جهاد تبیین در حوزه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.

دبیر هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با بیان اینکه متن کامل فراخوان در سایت و کانال مربوطه منتشر می‌شود، بیان کرد: هر یک از شرکت کنندگان صرفا مجاز هستند حداکثر دو قالب و هر قالب ۴ اثر در بخش عمومی و همچنین ۴ اثر در بخش ویژه شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار