توکل:

هدف دشمن تغییر باورها، رفتار‌ها و ارزش هاست

فرمانده سپاه شهرستان کازرون گفت: هدف دشمن از ابتدای شروع انقلاب اسلامی تا کنون تغییر باورها، ارزش‌ها و رفتار‌های در جامعه است و بهترین راه مبارزه علیه دشمنان در این زمان عمل به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب رهبری معظم نظام است.

سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل در یادواره شهدای ۱۴۸ شهید دانش آموزی شهرستان کازرون، خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان حاضر گفت: همه متوجه باشیم اگر امروز در چهار دیواری با حضور متولیان در امر تعلیم و تربیت هستیم از صدقه سر شهدا می‌باشد و شهید داده ایم که حجب و حیا و عفت در جامعه حفظ شود.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اهمیت شمردن دانستن و فراگیری فرهنگ دفاع مقدس گفت: از گنجینه پر افتخار ۸ ساله دفاع مقدس بخوانیم و در این روز‌های که سالروز عملیات ثامن است، در این هفته دفاع مقدس بدانیم که در این هشت سال جنگ رشادت ها، دلاورمندی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در زمانی که تمام دنیا علیه ما بودنند چگونه مقابل تمام دنیا ایستادگی کردیم.

او گفت: هدف دشمن از ابتدای شروع انقلاب اسلامی تا کنون تغییر باورها، ارزش‌ها و رفتار‌های در جامعه است و بهترین راه مبارزه علیه دشمنان در این زمان عمل به بیانیه‌ی گام دوم انقلاب رهبری معظم نظام است.

سرهنگ توکل گفت: نظم، انضباط، اقتدار، حجب و حیا کشور به خاطر پیشینه پر افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان در این ۴۲ سال هر حربه‌ای علیه نظام به کار بردند با شکست مواجه شده اند.

او گفت: با تفکر، تعقل، عمل انقلابی و مدیریت در راه ولایت برای رسیدن به مقصد کوشا باشیم و مطالبه گر باشیم خصوصا در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب و بدانیم اصل و اساس فردای روز قیامت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار