دفاع بسیجیان از امنیت مردم برای برافراشته ماندن پرچم انقلاب

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان و جوانان در مقابل اوباش از امنیت مردم دفاع می‌کنند تا پرچم انقلاب اسلامی برافراشته بماند.

سردار علی‌محمد اکبری در دوره توانمندسازی مسئولان علمی پژوهشی و آیین رونمایی از چند جلد کتاب علمی با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای عرصه علم و فناوری گفت: حضور در جمع مقدس نویسندگان، مخترعان و علم‌آموزان بسیجی مایه فخر است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه باید نعمت امنیت، سلامت و قرار گرفتن زیر بیرق جمهوری اسلامی را قدر بدانیم، افزود: در زمان جنگ تحمیلی دشمن با این پیش‌فرض که پیروز میدان است و می‌تواند انقلاب را از بین ببرد جنگ را آغاز کرد، اما مهم‌ترین سرمایه ایران که مردم و راه امام بود را نادیده گرفتند و زمین‌گیر شدند.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب بار‌ها در سخنرانی‌های خود به جهاد تبیین اشاره کرده است که یکی از مصداق‌های جهاد تبیین بیان حقایق و واقعیت‌هایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس بر مردم گذشت.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت‌های علمی، پژوهشی جوانان بسیجی و ایده‌پردازی در پایگاه‌های مقاومت در دنیا بی‌نظیر است.

اکبری اظهار داشت: دشمن امروز به دنبال براندازی و تجزیه نظام است و تلاش دارد با تفرقه بین قومیت‌های مختلف کشور را دچار ناآرامی کند، امروز بهانه حجاب و چادر است، اما واقعیت این است که شکل رفتاری دشمن تغییر کرده است و دشمن به دنبال بی‌غیرت کردن جوانان است.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که بسیجیان و جوانان در مقابل اوباش از امنیت مردم دفاع می‌کنند تا پرچم این انقلاب برافراشته بماند.

اکبری ادامه داد: این انقلاب ریشه‌دار است و خون جوانان زیادی ریخته شده تا درخت انقلاب تنومند شود و به این سادگی از بین نخواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.