استاندار قزوین گفت: آتش‌نشانان حافظان جان و امنیت مردم هستند و افرادی که برای امنیت و آسایش مردم جان خود را به خطر می‌اندازند مورد تکریم مردم قرار دارند.

محمد مهدی اعلایی در مراسم افتتاح ایستگاه آتش نشانی شهرداری قزوین در شهرک اندیشه گفت: امروز باید از حافظان امنیت مردم که در اغتشاشات جان خود را به خطر انداختند تا جان و مال مردم در امان بماند نیز باید تشکر کنیم.

وی با اشاره به حوادث روز‌های اخیر اظهار کرد: نیروی انتظامی، بسیج و سپاه در تأمین امنیت استان تلاش وافری کردند و در توطئه‌ای که توسط دشمنان برای به چالش کشیدن امینت و رفاه مردم کشور طراحی شده بود موفق عمل کردند و توانستند امینت را برقرار کنند.

اعلایی تصریح کرد: امنیت استان قزوین از سوی ۲ گروه به خطر افتاد که یک جناح اراذل و اوباشی بودند که تلاش کردند از یک حادثه برای بروز کینه‌توزی خود استفاده کنند و گروه دوم کسانی که با بی تجربگی و احساسات موضوع اعتراض و اغتشاش را اشتباه گرفتند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین تاکید کرد: ۸۰ درصد کسانی که طی این حوادث آسیب دیدند عوامل انتظامی و بسیج بودند و ۲۰ درصد بانیان این اغتشاشات که با درایت و هوشیاری نظام جمهوری جمع شد.

وی با اشاره به هفتم مهر روز آتش نشانی افزود: مردم قدردان تلاش آتش نشانان هستند و در حادثه پلاسکو شاهد یک همراهی ملی مردم با آتش نشانان بودیم و این شغل بسیار مورد تکریم مردم قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار