هاشمیه متقیان:

ما همه سرباز وطن هستیم/عده‌ای منفعت طلب کمین کرده اند

بانوی مدال آور خوزستانی گفت: برخی از افراد مشهور در اینستاگرام گفتند که هر کسی در حمایت از آشوبگری استوری نگذاشت، «آنفالو» شود، این برایم بهتر است.

هاشمیه متقیان بانوی مدال آور خوزستانی در گفتگویی با یکی از خبرگزاری‌های داخلی کشور نسبت به وقایع اخیر واکنش نشان داد.

او با اشاره به راه اندازی جریانی از سوی چهره‌های مشهور برای «آنفالو» کردن ورزشکار‌ها و شخصیت‌های مشهوری که استوری نگذاشتند گفت «اصلا من آنفالو شوم خیلی بهتر از این است که به آشوب دامن بزنم.»

خانم متقیان ادامه داد «به خداوندی خدا وجهه خوبی ندارد حرف این سلبریتی‌ها و استوری‌هایشان. دودش در چشم خودشان که نرفت، همه‌ی دودش در چشم مردم است.»

این مدال آور جهانی اهل خوزستان با بیان اینکه به اعتقاد او وقایع اخیر در خیابان «آشوب بود نه اعتراض» با نفی «آشوبگری سلبریتی‌ها» اقدامات آن‌ها را باعث جرات برای دخالت «یک سری آدم‌های منفعت‌طلب» در امور کشور دانست.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تخریب اموال عمومی اشاره کرد و گفت: کجای دنیا برای اعتراض بانک آتش می‌زنند!

هاشمیه متقیان می‌گوید که افتخار می‌کنم به عنوان یک دختر عرب در کشورم ایران زندگی می‌کنم و همیشه با عزت و احترام رفته و آمده‌ام و تا به حال با هیچ برخورد نابهنجاری مواجه نشدم و به نظرم این «تجزیه‌طلبی»، «فتنه ای» بیش نیست و نباید تسلیم «اغتشاشگرانی» شد که به این موضوع دامن می‌زنند.

او در خصوص مدال آوریش با حفظ کامل حجاب افزود: هدف من هدفی بود که ۱۰ سال درگیر آن بودم، اینکه با حجاب روی سکوی جهانی بایستم و راستش هیچ‌کس فکر نمی‌کرد بتوانم بیایم و در جایگاه اول طلا بگیرم، اما وقتی رکورد را زدم، واکنشی نشان دادم که از شدت خوشحالی‌ام بود، غرورِ اینکه ببینید با وجود محدودیت‌هایی که دیگران در حجاب می‌دیدند، اما من توانستم چیز دیگری را نشان بدهم.

«مثلا عربستان و کشور‌های اسلامی حوزه‌ی خلیج فارس گفته بودند که بانوانشان در بعضی رشته‌های ورزشی فعال نبودند و وقتی دیدند که یک خانم با این محدودیتِ معلولیت توانست ضمن حفظ حجاب اسلامی در میدان پارالمپیک خوش بدرخشد برایشان الگو شده است.»

خانم متقیان گفت: ما همه سرباز وطن هستیم و نباید اجازه بدهیم جمعی از آدم‌های منفعت‌طلب که الآن کمین کرده‌اند و منتظرند اتفاقی بیفتد، هجوم بیاورند.‌ای مردم ایران، تمنا دارم به هوش باشید.

او افزود: در هر کشوری یک سری مسائل و اختلافات پیش می‌آید که کاملا طبیعی‌ست، اما عده‌ای منفعت‌طلب می‌آیند و از این آب گل‌آلود برعلیه مردم و به سود منافع خودشان ماهی می‌گیرند، ما باید به هوش باشیم، چون همه سرباز وطنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.