امام جمعه موقت بوشهر گفت: دشمنان از عزت، اقتدار نظامی، علمی، دیپلماسی و پیشرفت روز افزون جمهوری اسلامی ایران کینه دارند و ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام سید غلامرضا هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه ۸ مهر بوشهر بیان کرد که معاندان و دشمنان نظام اسلامی همواره دنبال فرصت برای اغتشاش، فتنه، خدشه‌دار کردن ارزش‌ها و مقدسات اسلامی و انقلاب هستند.

او می‌گوید: دشمنان در این آشوب امنیت کشور و برخی از ارزش‌های اسلامی و خدمات نیروی انتظامی را نشانه گرفت که با حضور میلیونی مردم، پاسخ قاطع به آنان داده شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر عنوان کرد که نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه، رفاه و آسایش مردم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کند و امنیت روحی، روانی، جانی و دیگر بخش‌ها را تأمین می‌کند.

به گفته هاشمی، در فتنه اخیر دشمنان قصد داشتند خدمات ارزشمند این نیرو را زیر سوال ببرند، نیرویی که در برقراری امنیت و آرامش جامعه شهدای فراوانی تقدیم کرده است.

او به موج‌سواری ناجوانمردانه دشمنان ملت ایران از جمله رسانه جبهه استکباری، صهیونیستی، منافقان و تجزیه‌طلب پرداخت و عنوان کرد که دشمنان نظام اسلامی به اسم ملت و رمز خانم مرحومه، اغتشاش و آشوب و خسارت زیادی به اموال عمومی و عمومی جامعه وارد کردند.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد که دشمنان نظام اسلامی از عزت، اقتدار نظامی، علمی، دیپلماسی و پیشرفت روز افزون جمهوری اسلامی ایران کینه دارند و ناراحت هستند از این رو توطئه و ترفند و دسیسه علیه نظام اسلامی همواره در برنامه قرار داده‌اند، اما پشتیبانی افراد خاص در حوزه‌های گوناگون هنری، ورزشی و دیگر بخش‌ها که از ظرفیت‌های این نظام استفاده کردند و مشهور شدند و اکنون آتش بیار معرکه شدند و ناجوانمردانه در زمین دشمن بازی و به انقلاب و نظام بی‌حرمتی کردند.

هاشمی می‌گوید: از قوه قضاییه درخواست می‌شود نسبت به تحریک کنندگان مردم، عاملان فتنه، آشوبگران و تخریب‌کنندگان اموال مردم و عمومی اشد مجازات در نظر بگیرد.

امام جمعه موقت بوشهر، با قدردانی از اقدام سپاه مقتدر در سرکوب کردن تروریست‌های تجزیه‌طلب و ضد انقلاب در شمال اقلیم عراق تاکید کرد که هر گونه فتنه، فعالیت‌های ناامنی و تروریستی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.