علیرضا نادعلیان تکواندوکار مازندرانی در رقابت‌های تکواند گرندپریکس منچستر حضور می‌یابد.

علیرضا نادعلیان تکواندوکار مازندرانی برای کسب اولین تجربه و امتیاز المپیکی در سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۲۲ به میزبانی انگلستان در شهر منچستر حضور می‌یابد.

تیم ملی ایران برای حضور در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی پور و مهدی حاج موسایی در وزن ۵۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در وزن ۸۰- کیلوگرم، سجاد مردانی و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۰+ کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم ۲۶ مهرماه تهران را به مقصد منچستر ترک می‌کند.

علیرضا نادعلیان دارنده مدال طلا مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، طلا مسابقات بین المللی آزاد آسیا، نقره مسابقات جام فجر، نقره مسابقات قهرمانی آسیا، برنز تورنمنت بین المللی کره جنوبی، طلا بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی با مجموع ۳ طلا، ۲ نقره و یک برنز از رویداد‌های سال ۲۰۲۱و ۲۰۲۲ برای کسب اولین تجربه و امتیاز المپیکی در مسابقات گرندپریکس شرکت می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده نادعلیان بازیکن اهل جویبار در وزن ۸۰+ کیلوگرم در روز پایانی یعنی اول آبان ماه به مصاف حریفانش خواهد رفت.

هدایت تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات در گروه آقایان برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و نعیما خواجوی به عنوان اعضای کادر فنی است و در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی به عنوان مربی خواهد بود.

به نفرات برتر این مسابقات به ترتیب مدال طلا ۶۰ امتیاز، مدال نقره ۳۶ امتیاز و مدال برنز ۲۱/۶ امتیاز در رنکنیگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

این دوره از مسابقات با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۶۳ کشور ۲۹ مهرماه به مدت ۳ روز در سالن رجیونال شهر منچستر آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار