مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت:با آغوشی باز پذیرای فعالان و سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری هستیم و آماده‌ایم تا هرگونه حمایتی را انجام دهیم.

محمدرضا سهیلی مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه گفت : یکی از برنامه‌هایی که آن را جزو اولویت‌های خود قرار داده ایم، توسعه گردشگری خانواده محور در کرمانشاه است.

وی ایجاد پروژه‌های پیشران گردشگری را از دیگر اقدامات در دستورکار عنوان کرد و افزود: اقدامات خوبی در زمینه آثار ارزشمندی همچون منطقه جهانی اورامانات، معبد آناهیتا در کنگاور، میراث جهانی بیستون و محور ساسانی در قصرشیرین در دستور کار داریم که می‌تواند عامل و بوجود آورنده پیشرفت‌های خوبی در استان باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه بیان اینکه گردشگری در کنار کشاورزی اصلی‌ترین بخش اقتصادی در استان است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و توجه ویژه مدیریت کلان کشور و استاندار کرمانشاه به مقوله گردشگری، شاهد افزایش ۱٠ برابری اعتبارات امسال اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در دولت سیزدهم هستیم.

وی گفت: متاسفانه استان کرمانشاه در حوزه گردشگری با یک عقب‌ماندگی محسوس مواجه است که برای جبران آن نیازمند یک کار جهادی با حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این بخش هستیم.

سهیلی تاکید کرد: با آغوشی باز پذیرای فعالان و سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری هستیم و آماده‌ایم تا هرگونه حمایت و کمکی را انجام دهیم.

وی گفت: استان کرمانشاه در زمینه تعدد آثار تاریخی جزو سه استان برتر در کشور است و همین موضوع می‌تواند ضمانتی برای بازدهی اقتصادی مناسب سرمایه‌گذاران باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان یادآور شد: در تمام کشور شاهد این هستیم که هر کجا گردشگری در آن رونق داشته پیشرفت در آن مکان کاملا مشهود است. ما هم دست یاری به سوی مردم و سرمایه‌گذاران دراز کرده و برای پیشرفت استان نیازمند حضور آنان هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.