گرچه اینستاگرام و شبکه‌های مجازی پر شده از ویدیوها و ادعاهای اغتشاشگران از برخورد بد مردم و نیروهای امنیتی با آنها، اما در این گزارش قصد داریم قضاوت را به عهده خودتان بگذاریم!

تصاویر حمله به آن خانم چادری را یادتان می‌آید؟! همانی که چند روز پیش در جریان اغتشاشات چادر از سرش کشیدند و به جرم اینکه حجاب داشت به او حمله‌ور شدند. از غم اذیت و آزار آن خانم در فضای عمومی که بگذریم جالب آن‌جاست این کار از کسانی سر زد که مدعی آزادی هستند. کسانی که به قول خودشان قرار است برای آزادی بجنگند و آن را در جامعه حکم‌فرما کنند، اما سوال اینجاست که از چه حرف می‌زنند؟! از کدام آزادی؟! از کدام امنیت؟!

این تصویر را یک‌بار دیگر ببنید. اغتشاشگران در روز روشن به یکی از شهروندان محجبه حمله می‌کنند. دوره‌اش می‌کنند و چادر و روسری از سرش می‌کشند و وقتی راه گریزی پیدا می‌کند چند نفری دنبالش می‌دوند تا هرچه از دستشان برمی‌آید برای اذیت و آزار یک خانم انجام دهند. آن‌وقت مدعی آزادی هم هستند و دم از حقوق زنان هم می‌زنند. این را هم یادآور شویم که این خانم یک شهروند عادی است و به جهت امرارمعاش پا به خیابان گذاشته نه قصد و قرض دیگری! پس شعارشان و آرمان هایشان چه می‌شود؟! مگر همان شعار زن، زندگی، آزادی برای این خانم مجحبه صدق نمی‌کند؟! راستی معیار سنجش اغتشاشگران چیست؟! که برای زنی به اصطلاح خودشان اینطور می‌جنگند و زن دیگری را میان خیابان اذیت و آزار می‌کنند!

ویدیو بالا را هم ببینید و خودتان قضاوت کنید! یکی از خانم‌های اغتشاشگر بدون حجاب در جریان اجتماع بزرگ محمدرسول‌الله حضور پیدا می‌کند و قصد دارد با پوشش توجه مردم را به خودش جلب کند و باعث برهم ریختن مراسم شود. اما هیچکس به او حمله نمی‌کند، آسیب نمی‌رساند یا دنبالش نمی‌کنند! حتی هیچکس به او چیزی نمی‌گوید. مردم با اینکه با او اختلاف نظر و پوشش دارند، اما کسی با او رفتاری مشابه آن چه که پیش‌تر دیدید انجام نمی‌دهد. خودتان قضاوت کنید چه کسی آزادی و امنیت مردم را سلب کرده؟! جمهوری اسلامی یا اغتشاشگران! مردم و جمهوری اسلامی حتی با این خانم که هدفش مشخص است برخوردی مشابه آنچه اغتشاشگران با شهروندان عادی دارند نمی‌کنند! نکته اینجاست که حتی این خانم بی‌حجاب آنقدر احساس امنیت در کشورش دارد که به این شکل و به قصد فتنه بین مردم حاضر می‌شود.

حرف از زن_زندگی_آزادی شد. همان شعار فریبنده اغتشاشگران که در نگاه اول شاید هرکسی را به خود جلب کند، اما آیا واقعا این یک تفکر و آرمان است یا یک شعار رنگ و لعابدار برای فریب افراد بیشتر؟! اگر گمان می‌کنید این جماعت اغتشاشگر آنقدر فرهیخته‌اند که به فکر زنان جامعه باشند پس توصیه می‌کنیم این ۳۰ ثانیه ویدیو را حتما ببینید! در ظاهر مشت گره می‌کنند و شعار زن_زندگی_آزادی سر می‌دهند، اما رفتارشان چیزی خلاف این را می‌گوید! حتی به زنان هم‌فکر خودشان و همان کسانی که در کنارشان در فتنه خیابان‌ها شریک‌اند هم رحم نمی‌کنند و آزادی و امنیت و حقی برایشان قائل نیستند!

اینجا حتی اغتشاشگران هم امنیت دارند!

روسری از سرش برداشته و نشسته روبه روی پلیس تا قانونی را نقض کند و واکنش نیرو‌های انتظامی را ببیند. گهگاهی هم چیزی خطاب به نیرو‌های انتظامی می‌گوید تا حساسیت آن‌ها را برانگیزد. اما پلیس برعکس ادعای رسانه‌های غربی و اغتشاشگران که می‌گفتند نیرو‌های انتظامی مردم و زنان بی‌حجاب را کتک می‌زنند، دستگیر می‌کنند و ... هیچ عکس‌العملی ندارد. ایستاده تا حافظ امنیت شهروندان باشد حافظ امنیت او و مردم! حتی اگر لازم باشد جانش را هم در برابر دفاع از او می‌دهد، اما رفتار آن‌ها با پلیس چگونه است؟!

همین ۳۰ ثانیه ویدیو کافی است برای نشان دادن یک عمر چهره اغتشاشگران و رفتاران بی‌رحمانه‌شان با پلیس نیروی انتظامی! آنطور که شاهدان می‌گویند. پلیس به دلیل شیطنت اغتشاشگران از روی موتور سیکلت می‌افتد و قبل از اینکه مجال بلند شدن پیدا کند هم موتور سیکلت‌اش را و هم خودش را زنده به آتش می‌کشند! دردناک‌تر از این تصاویر واکنش اغتشاشگرانی است که در صحنه حضور دارند! ابراز خوشحالی می‌کنند، دست می‌زنند و سوت می‌کشد! آن هم برای به آتش کشیدن کسی که حافظ امنیت آن‌ها و خانواده شان بوده و است. کسی که اگر نبود همین به ظاهر دلسوزان وطن که آتش این فتنه را روشن کردند معلوم نبود چه بر سر همین افراد می‌آوردند! باند‌های قاچاق دختران را که یادتان نرفته! همان باند‌هایی که خط و ربطی هم به لیدر‌های آن‌ور آبی اغتشاشات امروز دارند.

وقتی اغتشاشگران دست به دامن پلیس می‌شوند!

در همین چند روز اخیر اغتشاشگران خسارت‌های زیادی را بر جان و مال مردم وارد کردند خسارتی که فقط ۴۵۰ میلیارد آن سهم بانک‌ها بوده! اغتشاشگران خودرو‌های شخصی مردم، خودرو‌های امدادی و اموال عمومی را به آتش کشیدند و به کار و کاسبی مردم آسیب زدند، اما در جریان همین اغتشاشات تعداد زیادی از دخترانی که در تجمعات علیه پلیس حضور داشتند اعلام کردند موبایل‌هایشان توسط اغتشاشگران به سرقت رفته است و برای پیدا شدن تلفن‌های همراهشان به پلیس مراجعه کردند و از نیرو‌های انتظامی کمک خواستند! همان دخترانی که اموال عمومی را قربانی و بازیچه فتنه‌هایشان کردند حالا به اندازه تلفن همراهشان هم نمی‌خواستند هزینه‌ای برای تجمعات شان بدهند در حالی که مردم هزینه گزافی پای اغتشاشات آن‌ها دادند! همان دخترانی که علیه پلیس به خیابان‌ها می‌آمدند و شعار می‌دادند همان‌هایی که چهره پلیس و نیرو‌های امنیتی را بد نشان می‌دادند حالا برای تامین امنیت‌شان اینطور دست به دامن پلیس می‌شوند! اگر واقعا پلیس همان چهره‌ای را دارد که اغتشاشگران به مردم نشان می‌دهند پس چرا خودشان اینطور متوسل به پلیس می‌شوند؟!

حالا خودتان قضاوت کنید شعار زن زندگی آزادی که این روز‌ها دست‌مایه اغتشاشگران برای رسیدن به اهداف شوم‌شان شده در کدام جبهه عملی شده است؟! در دار و دسته اغتشاشگران یا نظام جمهوری اسلامی؟!


بیشتربخوانید


منبع: فارس

برچسب ها: اغتشاشات ، زن زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۸
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۱:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
سنجاب از جنگل اخراج شد ، چون که او دشنام داد ...
مرگ بر ظلمت فکرهای غربگدای مزدور
Iran (Islamic Republic of)
مبارز _ شهید احمد متوسلیان
۰۱:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
این گرد و غبار از خس و خاشاک خزان است ، تا باد وزان است.
کوتاهی شب تا سحر و صبح عیان است ، هنگام اذان است.
Iran (Islamic Republic of)
M
۲۳:۳۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینا میخان مثل قوم لوط زندگی کنن فقط همین
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۲۳:۰۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تورو به امام حسین این وحشیای بی شرمو از تو خیابونا جمع کنید پدرشونم در بیارید اصلا بهشون رحم نکنید. ما بی بندوباری نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آقا شما کاملا درست می فرمائید تو رو خدا اینترنت رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
پیامبر اعظم (ص) می فرمایند:
لا تَكرَهُوا الفِتنَه فِي آخِرالزَّمانِ فَاِنَّها تُبير المُنافِقين

در آخرالزمان از فتنه بدتان نیاید، زیرا آن فتنه ها منافقان را (رسوا) و نابود می کند
Iran (Islamic Republic of)
رضانیستانی
۱۷:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ما دراین بازی همه بازیگریم نقشها هستند و ماها نیستیم صبح ها که از خواب پامیشیم نقاب به صورت میزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چه مطلب زیبا و منطقی نوشتید ، اگر هرکس عقل اش رو بکار بندازه ، فقط همین مطلب رو بخونه براش کافیه و میفهمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
زنده باد جمهوری اسلامی جانم فدای رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
هرجی فکر میکنم که اگر من جای اون خانم بودم و چادر و روسری رو از سرم میکشیدن چیکار میکردم فقط میبینم میتونم گریه کنم و گریه !ناموس مردم رو تو روز روشن بهش دست درازی میکنید بعد اسم خودتون رو میدارید آزادی خواه و روشن فکر ! دستتون قلم بشه الهی! ان شالله به حق حضرت زهرا داغ تک تکتون بمونه به دل پدر و مادرهاتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
واقعا بهشون توصیه میکنم حتما به روانپزشک مراجعه کنن این آتیش زدنا و دست درازی هایی که بین خودشون رخ میده و.. نشونه خوبی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اینها تو دست داعش وطالبان بیفتن که میفهمن حجاب یعنی چه.....بالخصوص این دختر بی حیا وزندیق که جلوی پلیس نشسته وپلیس هیچ کار نمیکنه...
Iran (Islamic Republic of)
a.n
۱۴:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا نگذرد از فتنه گران داخلی و خارجی
خدا حفظ کند حافظان امنیت مردم و کشور عزیزمان ایران جان را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
در صحنه اغتشاشات صحنه های زشتی دیده شد که جای تاسف داشت.دخترکان رو دست مالی میکردن،دخترکان ابزار شهوت شده بودن.چند نفری اعتراض هم کردن ولی خفه شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
اعتراض حق مردم است. ولی در مقابل عده ای می ریزند و با خشونت اعراض مردم را به اغتشاش تبدیل می کنند. .مقصر کسانی هستند که اعتراض مردم را بر نمی تابند و سرکوب را پیش می گیرند.
Iran (Islamic Republic of)
وطن
۱۲:۲۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آب تو آسیاب دشمن ریختنه . بس کنید این اغتشاشات را.
علما هم فکری به مسایل اجتماعی بکنن به نظر من باید کمی آزادی های اجتماعی بیشتر بشه تا دشمننان ما مخصوصا ان ریکا و اسراییل و انگلیس و تجزیه طلب ها از این احساسات پاک تحریک شده ها سوء استفاده نکنند.
مردم لطفا مواظب تحرکات دشمن باشید کمی تعمل و درایت در هر سطوحی لازمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
واقعا متاسفم برای کسانی که این همه وحشی گری رو میبینن ولی باز میگن اعتراض،فکر کردید این دنیا دهنتونو باز میکنیدو حرف دشمنو تکرار میکنید تموم میشه،نه اون دنیا خود تو که از جنایت حمایت کردی باز خواست میشی وما امیدمون به عدالت خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آقا یا خانمی که می گویی آن خانم چادری
آدم فروشی می کرده ، چرا تهمت به بنده خدا می زنی مگه تو مسلمان نیستی و به قرآن اعتقاد نداری که این اراجیف را
می گویی ؟!
خود تو فقط بگو مشکلت حجابه ،وگرنه
تو تمام کشورهای مسلمان زنان پوشش
دارند ، آیا چه کسی اجازه دارد چادر و یا رو سری را از سر زن مسلمان بردارد به جز کفار ؟!
شما چرا اینقدر از خدا بی خبر هستید ،که علیه حجاب چیزی که خدا در قرآن فرموده جبهه گیری می کنی و دروغ پردازی و شایعه افکنی می کنی؟؟؟
تو از خدا نمی ترسی که مردم را نسبت
به چادری ها بدبین میکنی و تفرقه اندازی می کنی ، بلأخره یکی از بستگان خودت هم از چادر استفاده می کند!
شما متأسفانه آگاهانه و یا نا آگاهانه طبق نظرهای غربیها عمل می کنی !
Iran (Islamic Republic of)
shaden
۱۶:۳۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدا در قران میگه: لا اکراه فی الدین
حجاب اجباری بدتر از بی حجابی
چون مردم نسبت به دین بد بین میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بی حجابی زن از بی غیرتی مرد است و بی غیرتی مرد از لقمه ی حرام حرام حرام
بانکها در این چند دهه پدر مردمو درآوردن ، اونقد به مردم ربا و نزول دادن که دیگه نان مردم با حرام قاطی شد بدجور
ای مردم بانکها (رباخانه ها ) را تحریم کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خدالعنت کنه کسایی رو که باعث اغتشاش تو کشور میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مردان هوس ران از این سوژه امینی نهایت سو استفاده میکنن از دختران نوجوان و جوان
والدین مواظب دختران شون باشند


بعدا آمار فسادشون در میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مردم ایران نیروی پلیس و ارتش را از خودشان می دانند و دوستشان دارند. ارتش و نظامیان پلیس نیز از مردم و در کنار مردم و دلشان با مردم ایران است. هیچ اختلافی بین مردم و ارتش و پلیس وجود ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۰۷:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
واقعا کسی به بهانه وقایعی مثل مهسا و ... با دشمن همراهی کنه خیلی باید ساده باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
#محاکمه مهران برره ای.

مهران برره ای را محاکمه و به برره تبعید کنید آخه نبفهمه.
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۵:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
از اون زمان که با دشمن فرضی در برره بازی کرده ....معلوم بود این خندوندنش بیهوده نبوده ومقاصد داشت ....از کلمه دشمن فرضی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خخ فک کن مدیری بره نانوایی نون بخره بعد که پولشو داد نانوا بگه راضی نیستم یه لقمه از نونی که من تولید کردم بخوری اینقدر که حق دارم!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بعضی از زنها عجب عنصری شدن برای جنایت، از آقایون جای تعجب داره که به این زن ها این قدر بها میدن، لعنت خدا بر این اغتشاش گرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
شمایی که حرمت و ارزش وجود زن رو نمیدونی لطفا نظر نده.
اگر زنی نبود امثال شماها به وجود نمیومدید ک اینجوری درمورد زن نظر بدید. زنی که به اسم مادر باعث ب وجود اومدن و رشد امثال گردن کلفتایی عین شما شده... حیف زن(مادر)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آشوبگر باید هزینه ها رو بپردازه
یعنی چی که حتی حاضر نیستند از موبایلشون هم بگذرند؟؟ باید هزینه بدهند. وقتی هزینه دادند دفعه بعد فکر می کنند که اگر فلان آشوب رو انجام دهم باید اینقدر هزینه بدهم پس منصرف می شود.
فرد بد حجاب هم باید هزینه بدهد چه مرد و چه زن چون جامعه نباید آلوده به رفتارهای عده ای شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
این آشوبگران چه رفتار نفرت انگیزی دارند
این خانم بی حجاب چه رفتار نفرت انگیزی در مقابل پلیس داشت

به نظر نباید یک فرد بدکار اینقدر امنیت داشته باشد برای انجام رفتار زشتش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تو رو خدا این فیلم ها رو هزاران و هزاران بار نمایش بدید، لطفا این فیلم ها رو تو تمام رسانه ها تمام وقت نمایش بدید، همه اون زنان و دختران و مردانی که تو اختشاشات حضور دارن خیلی خوب میدونن حق و حقیقت چیه اما از خودشونو به نفهمیدن میزنن، این فیلم ها رو نشر حداکثری بدید، اینا داعشی صفتن، گردن میبرن و زنده زنده اتیش میزنن و شادی میکنن مگه این حرکات کار داعش و ریگی و امثال اونها نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
همین فیلم ها رو بدون روتوش به همه نشون بدید. به دوست و آشناهای همین آشوبگران نشون بدید. به خودشون نشون بدید تا ببینند چه کار زشتی انجام داده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
کاملا درسته
واقعا خودشون رو به نفهمیدن زدن ، اسم انسان برای اونها زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
گزارش بسیار واقع بینانه و روشنگرانه ای بود. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
زنی که چادر از سرش کشیدن داشت آدم فروشی میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
احمق. کسی که آدم فروشی می‌کنه نمیاد تو جمع اغتشاشات اونهم با حجاب. خودشو شبیه. اغتشاشگر میکند که توی ... نفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
مطمئنی ؟
Iran (Islamic Republic of)
رامتین
۰۷:۰۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
رو چه حسابی این حرف رو می زنی؟ آدم فروشی؟ می تونی بیشتر توضیح بدی؟ همکار من هم چادر سرش بود و گوشه خیابان منتظر تاکسی بود که از محل کارش بره خونه شون، میگفت یه ماشینی از کنارش رد شد و هر چی حرفهای ناسزا بود که البته لیاقت خودش بود رو به همکارم گفته بود (بدون هیچ دلیلی)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
دور و ورش اصلا آدم وجود داشت؟
تو همه دور و بریاش یه جو غیرت هم نبود.
همشون باهم اندازه یه خروس یا حتی یه مرغ کرچ غیرت نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
وقتی حرفی برای گفتن نداری پس حرف نزن مگه تو اونجا بودی که داشته آدم فروشی می کرده . برداشتن حجابی که خداوند متعال امر به این کار کرده حتی از پستی هم پست تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ما که بجز همون خانم محجبه آدمی تو اون فیلم ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
آخه ، یعنی اون فرد انقدر دیوونه اس با چادر بیاد برای آدم فروشی !! حداقل چادراش رو بر میداشت اگر برای آدم فروشی میومد ،، چطور انقدر میشه بدون مغز و فکر جواب داد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
مرگ بر اغتشاش و اغتشاشگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
شما می خواهید بی حجابی را عادی کنید؟ شما بدانید اگر بی حجابی عادی شد از نظام اسلامی چیزی نخواهد ماند. حجاب اولین سنگریست که از دست خواهید داد و بلافاصله سنگرهای بعدی سقوط خواهند کرد. مطمئن باشید و دیگر خودتان هم نخواهید بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
ایران ونظام اسلامی یه خلخالی دیگری میخواهد که این اغتشاشگرا رو یک سره بکنه...ببینم دیگه جرأت میکنن میریزن برای بی بند باری یا خرابکاری...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
احتمالا اسم اون خانم پرستو نبوده ؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۷:۳۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
به قول معروف باید یگی مثل این باشد تا با ارزشان مشخص باشند. من مطمئن هسنم که این نمی داند برای چه دارد این کار را انجام می هد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
همانگونه که آزادی حجاب بیان میکند هرکس حق انتخاب پوشش خودش را دارد چه خانمی که حجاب دارد و چه خانمی که حجاب ندارد اینها هم کار خود حکومت است تا مردم معترض را خشن نشان دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
احتمالا اسم تو کارگاه. پوارو. نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
نه عزیزم این طور نیست ما مسلمانیم و تابع حکم خدا وقران حجاب لازم و واجب هر کس هر طور دلش خواست نیست احکام اهی نه فقط حجاب من به مردم حق می دهم مثلا چرا قانون و حکم دزدی در کشور ما اجرا نمی شود و خیلی چیز های دیگر
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
بی وجدان حکومت هنوز مثل اونها بی شرف نشده ....جونت فدای همون مردم معترض آروم و متمدنی که فهمی از چیزی جز شبکه های معاند ندارند. اصلا جونت فدای اون مریم رجوی و دارو دسته اش. اون آدم فضایی هایی که بانک ها و ماشینها و مردم را آتش زدند آروم بودند !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
با این خسارت به نظرتان تورم پایین می آید؟ البته اگر پول چاپ نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
باید با این افراد که نظم عمومی برهم زدن و باعث ناامنی شدن با شدت برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
يعني اون خانم بدون روي نشسته ميشه اغتشاشگر !!!! چرا از صفت معترض ، شاكي ، عصباني و ... كه براي مردم اروپا يا آمريكا بكار مي بريد ، استفاده نمي كنيد ؟؟؟؟
تا كي مي خواهيد ميلي بودن رو با خودتون يدك بكشيد ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۳۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
خنگه خدا همون اولش که مردم معترض بودند ولی وقتی به مال و ناموس و اعتقادات بی حرمتی میشه دیگه معترض نیستند بلکه وحوشی هستند که دست مایه معاندین ایران شدند . چرا نمیفهمید اگه اونها بیان در صدر حکومت فقط همون برهنگی را براتون میارند
نه اقتصادمون خوب میشه و نه انسانیت دار میشید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تو بورس مردم اینجوری له و نابود شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تو روز روشن چادر از سر یه زن میکشن،اونجوری دورش میکنن اونوقت نیروی انتظامی هیچ کاری نمیکنه؟!!!!!نمیتونین جمشون کنید یا نمیخواید؟ همینجوریش تو مشکلاتم موندم وای به روزی که بلایی سر مادرم بیاد دیگه نه اینوری میشناسم نه اونوری.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
سایز فیلم ها چرا اینجوریه. خیلی بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
باید کسانی که این کار را انجام داده اند به اشد مجازات برسند تا دیگه از این غلط ها نکنند که چادر از سر زن مسلمان بکشند
تف به غیرتی که ندارید
یک سری افراد گستاخ که از امنیت در این کشور هار شده اند و پارس می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
اره مثل سال ۵۷
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
چند شبه که دارن شخم میزنن بچه های سپاه . ۵۷ چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
افرين به هوشياري پليس و تاسف براي ان خانم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۳۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
لعنت خدا بر تمام کسانی که بی عفتی و اغتشاش را به بهانه اعتراض رواج دادن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تک تک این افراد که نظم کشورمان رو بهم زدن،عزیزانی رو از دست دایم و اموال مردم و دولت رو تخریب کردن،مردم را آزار واذیت کرد باید سریعا" محاکمه بشن این خواسته همه مردم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
از جیب خودت خرج کن. از طرف مردم حرف نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
احسنت ما هم جزو مردمیم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۱
سلام منظورش همه مردم ایران بود نه مزدوران خارجی که شما ناراحت شدی...
همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی و... رو قبول داریم اما با اغتشاش و آسیب رساندن به اموال دولتی و خصوصی مخالف هستیم.
اگر دین نداری لااقل آزاد مرد باش...