دستگاه نظارتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد ارتش رژیم اشغالگر آماده جنگ در کرانه باختری نیست.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند دستگاه نظارتی این رژیم اذعان کرده است که ارتش رژیم اشغالگر آماده جنگ در کرانه باختری نیست.

به گزارش شبکه خبری المیادین،  دستگاه نظارتی رژیم اشغالگر اذعان کرده است که: «امسال در حال انجام ممیزی از وضعیت زندگی سربازان عادی و ذخیره هستیم. هیچ دلیلی وجود ندارد که نیرو‌های ذخیره اسرائیلی نتوانند غذای لازم را دریافت کنند.»

پیش از این نیز خبرگزای سما فلسطین نوشت، «بتسلئیل اسموتریچ» رئیس حزب «صهیونیسم دینی» درکنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی با اشاره به عملکرد «بنی گاتنس» وزیر جنگ این رژیم در مقابله با افزایش مقاومت فلسطینی‌ها در کرانه باختری تأکید کرد تل آویو با انتفاضه سوم فلسطینیان روبه‌رو است.

در همین حین خبرنگار نظامی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی درصدد اجرای عملیاتی گسترده و پیچیده در اردوگاه جنین است با این وجود مقاومت مردم فلسطین در کرانه باختری کاهش پیدا نکرده و با یورش نظامیان صهیونیست مقابله می‌کنند.

فوزی برهوم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز پیش‌تر از مردم فلسطین به خصوص فلسطینیان در کرانه باختری، قدس اشغالی و مناطق اشغالی ۱۹۴۸خواست بر شدت روند انقلابی و اقدامات مقاومتی علیه نظامیان اشغالگر اسرائیل و شهرک نشینان بیفزایند تا بتوانند در برابر رژیم اشغالگر نوعی بازدارندگی ایجاد کنند و به فرسایش این رژیم ادامه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار