داوطلبان هلال‌احمر شناسنامه‌دار می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این که توانمندسازی داوطلبان در دستورکار هلال احمر است، تاکید کرد: داوطلبان این جمعیت بزودی شناسنامه دار خواهند شد.

پیرحسین کولیوند گفت: امروز ضرورت دارد تا پیشنهادات مردم برای بالا بردن کیفیت خدمات رسانی در پیاده روی اربعین حسینی جمع آوری شود و در بحث آموزش باید امدادرسانی و کمک‌های اولیه برای رانندگان حمل و نقل عمومی نظیر کامیون و اتوبوس، دانش آموزان مدارس، دانشگاه‌ها و دهیاران جدی گرفته شود و به عبارتی باید بحث آموزش کمک‌های اولیه به همه مردم جدی‌تر دنبال شود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: شیوه مدیریت داوطلبان هلال احمر ما الگویی موفق در دنیا است و به همین دلیل باید اقدام به جذب حداکثری داوطلبان هلال احمر در کشور کرد و داوطلبان ما باید شناسنامه‌دار شوند که مهارت‌ها و تخصص آن‌ها باید کاملا مشخص شود و از بین داوطلبان باید گروه داوطلبان فعال نیز شناسایی شوند تا در مواقع بحران بتوان از متخصصان استفاده کرد.

کولیوند در ادامه افزود: ما باید جمعیت‌های ملی دیگر هلال احمر را مثل افغانستان، پاکستان، اروپا و آفریقا را در عملیات سال بعد درگیر کنیم تا فرهنگ تشیع و اربعین حسینی اشاعه پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال احمر در پایان بر لزوم راه اندازی یک کمپین جمع‌آوری دارو‌های مازاد خانه‌ها تاکید کرد و گفت: می‌توانیم این دارو‌ها را در اختیار افراد نیازمند قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار