رئیس بسیج اساتید استان یزد از برگزاری اولین جشنواره ملی شهید چمران ویژه اساتید استان خبر داد.

دهقانی اشکذری رئیس بسیج اساتید استان یزد گفت: جشنواره ملی شهید چمران از سوی معاونت پژوهش فناوری اساتید در سه حوزه علوم پایه، علوم انسانی و علوم فناوری با هدف معرفی برترین اساتید در استان برگزار می‌شود.

او  افزود: جشنواره ملی شهید چمران به مدت یک روز در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود.

او بیان کرد: مرحله استانی جشنواره در ٢۵ مهر و مرحله کشوری همزمان با هفته بسیج در آذر با محوریت‌های پژوهش و فناوری، تربیت و آموزش، فرهنگی و اجتماعی، جذب و نگهداشت نیروی انسانی، بررسی و گفتمان سازی، بانوان و خانواده و رسانه و ارتباطات اجتماعی برگزار می‌شود.

به گفته او، همه اساتید مراکز آموزش عالی استان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار خود را در ١٢ موضوع کتاب، مقاله، طرح‌های پژوهشی، راهنمایی و مشاوره، فعالیت‌های فرهنگی و جهادی، توصیه‌هایی نظیر مناظره و نقد، استار تاپ ها، برگزاری و شرکت در سمینارها، نمایشگاه ها، اردو‌ها و بازدید‌ها و مسئولیت پذیری تهیه کنند و برترین آثار به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

رئیس بسیج اساتید استان اظهار کرد: مشارکت اساتید در این جشنواره می‌تواند به معرفی الگوی جامع و شایسته‌ای از اساتید به نسل جوان کمک کند اساتیدی که هم از نظر علمی و هم از نظر اخلاق و رفتار که برای نسل جوان تاثیر گذار است معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.