بیشترین هجمه دشمنان به سمت و سوی نیروی انتظامی است

شهردار کوهبنان ادامه داد: در حال حاضر ناجوانمردانه و مغرضانه تمام هجمه دشمنان و بدخواهان به سمت و سوی نیروی انتظامی است.

جلسه شورای فرهنگ عمومی کوهبنان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با تبریک هفته وقف گفت: انسان با تربیت فرزند صالح می‌تواند بعد از مرگش با انجام کار‌های خوب فرزندش ثمره و نیکی دریافت کند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: فرزند صالح کسی است که جنگ را اداره می‌کند، همواره با ولایت و رهبری می‌ماند، اما کسی که مسجد را به آتش می‌کشد، با تخریب اموال عمومی دیگران را به شهادت می‌رساند فرزند صالح نیست.

حجت الاسلام جعفری افزود: دشمن حسود و کینه ورز با اجرای سرود سلام فرمانده به وحشت افتاد لذا در راستای فتنه انگیزی حرکت کرد در فضای مجازی بدنبال تفرقه افکنی برآمد و جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داد.. مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: اتفاقات و آشوب‌های اخیر را محکوم می‌کنیم در حالی که عده‌ای مخالف نظام هستند و در این جریانات موج سواری می‌کنند.

فرماندار کوهبنان افزود: با توجه به حوادث پیش آمده هفته فراجا در سال جاری از جایگاه و موقعیت خاصی برخوردار هست و بایستی باشکوه‌تر توسط مردم و‌مسئولین برگزار شود.

در ادامه حمید سیف الدینی رئیس اداره فرهنگ‌و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت: عصر شعر و خاطره در هفته فراجا، اهدای کتاب به پرسنل و فرماندهی انتظامی شهرستان از جمله کار‌های فرهنگی در این هفته است.... سید رضا اسلامی فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: هفته فراجا هفته بزرگداشت شخصیت حقوقی انتظامی است میراثی که فرماندهی معظم کل قوا باعث ارتقای جایگاه آن شد و به فرماندهی کل مبدل گردید.

فرمانده انتظامی کوهبنان افزود: با اغتشاشات اخیر دوستان انتظامی در کف خیابان حضور دارند و حافظ امنیت جامعه هستند لذا تاکنون از هیچ سلاح گرمی استفاده نشده است.

اسلامی بیان داشت: شهرستان کوهبنان بعنوان بام فرهنگی استان کرمان در گذشته و حال در جایگاه خاصی قرار دارد و از جمله امن‌ترین شهرستان‌های دیار کریمان است.

در ادامه حسن شبان جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: هفته دفاع مقدس مقدس و هفته فراجا با مقوله‌های ایثار، شهادت و مقاومت همراه هست.

شبان افزود: جا دارد در هفته فراجا تبیین ماموریت‌های فراجا توسط سایر موسسات و ادارات شهرستان صورت پذیرد که توزیع کمک‌های مومنانه، محرومیت زدایی و کار جهادی در روستا‌ها همچنین دیدار با خانواده شهدای نیروی انتظامی با کمک سپاه و نیروی انتظامی دردهفته فراجا انجام‌می شود

احمد محمدی شهردار کوهبنان گفت: سلامتی و امنیت دو نعمت وابسته به هم هستند که حافظان آن فرشتگان نجات انسان‌ها هستند.
شهردار کوهبنان ادامه داد: در حال حاضر ناجوانمردانه و مغرضانه تمام هجمه دشمنان و بدخواهان به سمت و سوی نیروی انتظامی است لذا باید با تمام وجود از نیروی انتظامی حمایت کنیم، چون ما در جنگ اعلام نشده با دشمن قرار داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار