۵۰۰ خانه محروم از ابتدای امسال تاکنون به نیازمندان مازندران تحویل شده است.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در حاشیه تحویل نمادین ۱۰ خانه به محرومان روستا‌های " کردکتی" و "درویش خیل" شهرستان آمل، گفت: بر اساس تفاهم نامه بین بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران و کمیته امداد امام خمینی، از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ خانه در اختیار محرومان و نیازمندان استان قرار گرفته است.

او یکی از کارکرد‌های مهم سپاه در بخش بسیج سازندگی، ساخت خانه برای نیازمندان و محرومان استان برشمرد و افزود: خانه‌های تحویلی در دو روستای شهرستان آمل، با هزینه بیش از ۴ میلیاردتومان، توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل، کمیته امداد، خیّران و بخشی هم از آورده‌های شخصی متقاضیان تامین، پرداخت و تحویل داده شد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران از تحویل ۱۳۰۰ خانه به نیازمندان استان، بر اساس تفاهم نامه مربوطه تا پایان امسال خبر داد و گفت: بقیه واحد‌ها نیز به تدریج با پیشرفت فیزیکی متفاوت در مازندران درحال ساخت داشته و تلاش خواهیم کرد به موقع تحویل متقاضیان داده شود.

سردار مسلمی با اشاره به اقدام دیگر بسیج سازندگی سپاه مازندران در حوزه تامین آب شُرب روستا‌های محروم و کم برخوردار مازندران در امسال، افزود: آبرسانی به ۱۸۰ روستا با اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان در برنامه امسال قرار داشته و تا پایان امسال تکمیل و تحویل روستاییان استان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار