معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به حضور برخی از نوجوانان و جوانان هیجان زده در حوادث اخیر، گفت: معلمان همواره باید دانش آموزان را نسبت به نقشه های شوم دشمنان آگاه کنند.

طالبی در گردهمایی مدیران آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: هنر معلمان آموزش اندیشیدن است و پایه تعلیم و تربیت را پایه گذاری می‌کنند.

او با بیان تلاش‌های مضاعف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، افزود: کودتا، ترور شخصیت‌ها و اندیشمندان، ایجاد درگیری‌های قومیتی و گروهکی، جنگ هشت ساله تحمیلی بخشی از این تلاش‌ها برای نابودی نظام اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فتنه‌ها و انقلاب‌های مخملی دشمن در ایران بخاطر ولایت و اعتقادات دینی به نتیجه نرسید، ادامه داد: دشمن در دهه ۷۰ جنگ نرم و فرهنگی را علیه نظام اسلامی آغاز کرد که بار‌ها مقام معظم رهبری نسبت به این تهاجم و شبیخون فرهنگی هشدار دادند.

طالبی اظهار کرد: در حوزه جنگ نرم متاسفانه دشمن به موفقیت‌هایی رسیده که اکنون اثرات آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر تسری بیانات رهبر معظم انقلاب توسط معلمان به طیف جوانان و نوجوانان، عنوان کرد: در حوادث اخیر موضوع حجاب و فوت یک خانم جوان بهانه بود و معلمان همواره باید دانش آموزان را نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان آگاه کنند.

طالبی با اشاره به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد فتنه و اغتشاش در کشور، افزود: دشمن جرأت ندارد رو در روی در مقابل ایران قوی بایستد و از این طریق برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کنند.

او به آسیب‌های فضای مجازی و ممنوعیت استفاده از گوشی همراه در مدارس اشاره کرد و در ادامه اظهار کرد: جلساتی با اولیای دانش آموزان به صورت فصلی در جهت کاهش آسیب‌ها برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.