نقش موثر اساتید دانشگاه در خنثی سازی اختلاف ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اساتید به عنوان رکن اساسی نقش موثری در جریان سازی در سطح دانشگاه‌ها دارند.

 محمدعلی کیانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوادث چند روز گذشته دست دشمنان در بسیاری از موارد رو شد، ما طبق رهنمود‌های مقام معظم رهبری وظیفه داریم تا ضمن برگزاری مستمر کلاس‌های درس حضوری و پرهیز از تعطیلی‌ها، در جهت آگاه‌سازی دانشجویان و روشنگری و تبیین حقایق جریانات این روز‌ها گام برداریم.

او افزود: حضور پررنگ در صحنه و فعالیت در حوزه جهاد تبیین بر اساس تاکید مقام معظم رهبری و پاسخگویی به شبهات دانشجویان از مهمترین اقداماتی است که اساتید دانشگاه می‌توانند در شرایط حال حاضر در آن موثر واقع شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد : دشمن امنیت کشور را هدف قرار داده و همه مردم و مسئولان از جمله اساتید و دانشجویان باید کاملاً هوشیار باشند تا در پازل دشمنان قرار نگیرند، به‌خصوص دانشجویان که در سنین جوانی هستند و در اینجا نقش کلیدی اساتید در برای آگاهی بخشی آنان بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

کیانی بیان کرد: تجربه نشان داده که هرگاه حضور به‌موقع گروه‌های مختلف از جمله جامعه دانشگاهی را دیدیم این توطئه‌ها نقش بر آب شده و به فضل الهی اتفاقات تلخ اخیر هم به‌زودی پایان می‌یابد و به شرایط عادی باز می‌گردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.